Gå til innhold

Time hos psykriater

Anbefalte innlegg

desperat1365380133

Hei

Jeg er en kvinne på 33 år som sliter med depresjon og selvmordstanker (jeg tenker på det nesten hele min våkne tid). Jeg står på venteliste hos en offentlig psykrater, men føler at 6 mnd er alt for lang tid å vente. Min primærlege har purret en gang, men jeg har fortsatt ikke hørt noe.(3 uker siden)Jeg er fryktelig redd til tider for at jeg skal gjøre noe jeg vil angre på.Hvor alvorlig må situasjonen være for å bli prioritert?(jeg lider av Addison, og har pga dette en god del tilleggsplager.)

Hilsen desperat

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21563-time-hos-psykriater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest aughii

Hei.

Ja, 6 måneder er veldig lenge hvis du sliter med selvmordstakner nesten hele din våkne tid.

Det burde ikke være noe i veien for at legen din skal kunne initiere behandling, eventuelt med antidepressive medisiner og annet.

Hvis det ikke er noe tak i primærlegen din, kan du jo gå på legevakten.

Det er ikke så veldig mye annet en psykiater sannsynligvis kommer til å gjøre i første omgang, enn hva en primærlege kan gjøre.

Lykke til.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21563-time-hos-psykriater/#findComment-92768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...