Gå til innhold

Tja.... Er det SÅÅ ille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er vel ikke så ille, men jeg forstår henne litt også. En gang var jeg ute på en lang reise med masse forsinkelser. Jeg var trøtt, svett og utrolig sliten. Jeg hadde flydd hele natten og landet endelig på gardermoen. Da oppdaget jeg at bussen min hjem, ikke gikk før om tre timer. Da var jeg så utmattet at tårene bare kom..

JA, men fra det og til å kommentere det til pressen og vektlgge dusjingen er en annen ing. Men jeg skal ikke legge skjul på at det ka ha blitt vinklet slik fra VG. Men har er det da jentene som fremstår som dumme, ikke pilotene til SAS.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja. Men jeg må si at jeg hadde blitt mer oppgitt hadde det vært ei dame på 40 som kom med samme tårevåte fremføring.

De fleste 40 -åringer hadde vel neppe gjor det!

Skrevet

Det er jo ikke end of the world akkurat, men man kan tenke seg ulike former for personlig ulempe; Man rekker ikke sin kjære mors begravelse, eller sin datters bryllup eller en eksamen eller en viktig time hos spesialist på sykehuset. For eksempel. Ingene dramatiske saker, men tilstrekkelig til at man skjønner folks reaksjoner.

For næringslivet er det snakke om penger, mye penger...både direkte og indirekte. Folk er ute av produksjon og mye stanser opp. Deler kommer ikke frem.

Jeg noterer meg at SAS' kontrakter med de store bedriftene nå henger i en svært tynn tråd.

Næringslivet er helt avhengig av et fungerende flynett.

Så det er ingen tvil om at slike aksjoner er til dels dramatiske.

Hvilke ord man skal bruke, kan vi jo diskutere. Jeg regner med at man bruker andre ord etter et par dager på Gardermoen enn de vi velger å bruke her på dol :-)

*LOL*siste sitateter jeg enig. MEN det var detet enkelt tilfelle jeg henviste til. Om dusjen og stanken. Ikke alle de andre tingene som folk opplever.

Om VG skulle fokusere på pilotene sin oppførsel burde de kommet me dslike historier som du sikter til. Men denen historien er det jo jentene som fremstår som dumme.

Skrevet

De fleste 40 -åringer hadde vel neppe gjor det!

Har du ikke hivi deg i bakinga enda? Få ræva i gir, kjerring!

Skrevet

Har de ikke sette Terminal G6? Når Tom Hanks klarte seg så bra, så burde disse sippejentene også overlevt uten å grine.

Men velger å tro at dette har mer med kreative VG-journalister enn virkeligheten å gjøre.

Skrevet

Depresjoner kommer fort i uvante situasjoner som de ikke er herre over, når de er trøtte. Og når journalister nører oppunder, da kommer tårene og selvmedlidenheten. Etter noen turer med kanselleringer så vender de seg fort til det. Reven vender seg til å bli flådd, sies det.

Annonse

Skrevet

Depresjoner kommer fort i uvante situasjoner som de ikke er herre over, når de er trøtte. Og når journalister nører oppunder, da kommer tårene og selvmedlidenheten. Etter noen turer med kanselleringer så vender de seg fort til det. Reven vender seg til å bli flådd, sies det.

venner seg til, å vende med d er å snu...

Skrevet

Jeg har ledd litt av det der før i dag. Kanskje de skal være russ til våren? Da opplevere de nok omtrent samme "mareritt". Samme klær, ikke søvn, ikke tannpuss og dusj på et døgn :-)

Skrevet

Jeg har ledd litt av det der før i dag. Kanskje de skal være russ til våren? Da opplevere de nok omtrent samme "mareritt". Samme klær, ikke søvn, ikke tannpuss og dusj på et døgn :-)

He he.. Det har jeg faktisk friskt i minne, selv om det nå er "noen" år siden :-)

Skrevet

Unnskyld. Jeg skal aldri skrive det mer. Hvis jeg husker det da. Noen ganger gir jeg f i å sjekke hvordan alt skrives, og andre ganger skriver andre feil og jeg hermer. Monkey see, monkey do som franskene sier.

Skrevet

Har du ikke hivi deg i bakinga enda? Få ræva i gir, kjerring!

ops... ok ok. Du skal få de servert som sen frokost imorgen tidlig.

Skrevet

Er virkelig ungdommen i dag så pysete som artikkelen kan gi inntrykk av?

Om det er tilfelle tør jeg påstå at uttrykket "bortskjemt" nå har fått helt nye dimensjoner.

Greit at det er kjipt og kjedelig; men å begynne å gråte over å ikke få dusje på et døgn, det er definitivt i overkant av patetisk.

Skrevet

Det der reagerte jeg og på.

"I snart ett døgn har skoleklassen vasset i de samme klærne uten å ha sovet, dusjet eller pusset tennene."

Tydeligvis ikke festivalmateriale de ungene der, dakar ;)

Annonse

Skrevet

ops... ok ok. Du skal få de servert som sen frokost imorgen tidlig.

Du kan godt vente til freddan, det går fint.

Skrevet

LOL, bra med slike korreksjoner også for oss andre. Jeg skummet fort gjennom innleggene her og stusset et lite sekund over hvorfor reven snur seg rundt for å bli flådd før jeg hastet videre til neste innlegg, nemlig ditt! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...