Gjest har vært syk Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det er ikke så mange dagene siden jeg byttet på senga, men jeg har vært syk med omgangssyke. Da føler jeg at jeg MÅ skifte sengetøy før kvelden, selv om jeg er sliten og ikke har energi.... Hva gjør dere? 0 Siter
Luska Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Skifter etter sykdom ja. Men er du skral i dag, så tillat deg å vente til i morgen da. ) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg føler også for å få på nytt sengetøy, men tar det når kreftene er tilbake. Evt bytt det trekket du har mest behov for inntil videre. god bedring videre! 0 Siter
Gjest har vært syk Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg føler også for å få på nytt sengetøy, men tar det når kreftene er tilbake. Evt bytt det trekket du har mest behov for inntil videre. god bedring videre! Takk for det.:-) 0 Siter
Gjest har vært syk Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Skifter etter sykdom ja. Men er du skral i dag, så tillat deg å vente til i morgen da. ) Kan bakterier gjemme seg der tenker jeg, ser du. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nei, men etter sex. Så ofte gidder ikke vi å skifte på senga nei*lol* 0 Siter
Gjest ginee Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Så ofte gidder ikke vi å skifte på senga nei*lol* Da står sengklærne av seg sjøl etter et par ganger. 0 Siter
Gjest Da måtte vi ha skiftet daglig.. Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nei, men etter sex. Etter sex?? 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kan bakterier gjemme seg der tenker jeg, ser du. Du blir ikke syk på nytt av de bakteriene du akkurat har vært syk av, så du behøver ikke skifte av den grunn... Men jeg liker også å skifte etter å ha vært syk, sånn for sikker hets skyld! men du kan fint vente til du har fått igjen kreftene! 0 Siter
Gjest bakterievenn Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kan bakterier gjemme seg der tenker jeg, ser du. Kanskje du blir syk fordi du er overrenslig og dermed mister immunforsvaret. Man har godt av litt basselusker. Trenger ikke være urenslig av den grunn. 0 Siter
Gjest ginee Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Etter sex?? Ja, ellers blir han sur og gretten. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nei, men etter sex. Så ofte gidder jeg ikke skifte på senga. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Da står sengklærne av seg sjøl etter et par ganger. Mulig han tror han har litt mer sperm enn han har. Dessten så trenger dere jo ikke grise til laknene heller da ;-) 0 Siter
Gjest ginee Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Mulig han tror han har litt mer sperm enn han har. Dessten så trenger dere jo ikke grise til laknene heller da ;-) Han er bare sånn. 0 Siter
Gjest har vært syk Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kanskje du blir syk fordi du er overrenslig og dermed mister immunforsvaret. Man har godt av litt basselusker. Trenger ikke være urenslig av den grunn. Jeg er ikke overrenslig.... 0 Siter
Gjest har vært syk Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Du blir ikke syk på nytt av de bakteriene du akkurat har vært syk av, så du behøver ikke skifte av den grunn... Men jeg liker også å skifte etter å ha vært syk, sånn for sikker hets skyld! men du kan fint vente til du har fått igjen kreftene! Kan barna bli syke på ny? En hadde det mandag og en sist uke. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kan barna bli syke på ny? En hadde det mandag og en sist uke. Man pleier ikke å bli syk av den samme bakterien 2 ganger (iallefall ikke med så kort mellomrom) fordi immunforsvaret har laget antistoffer mot dette (blir som når man har hatt vannkopper, man er varig immun etter å ha hatt dette....)! Men mulig hun/han har blitt smittet av en annen type bakterie! Eller så har han/hun hatt veldig uflaks! Men omgangssyke smitter jo veldig lett, da... 0 Siter
Gjest lille pille trille Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Man pleier ikke å bli syk av den samme bakterien 2 ganger (iallefall ikke med så kort mellomrom) fordi immunforsvaret har laget antistoffer mot dette (blir som når man har hatt vannkopper, man er varig immun etter å ha hatt dette....)! Men mulig hun/han har blitt smittet av en annen type bakterie! Eller så har han/hun hatt veldig uflaks! Men omgangssyke smitter jo veldig lett, da... Til opplysning - man kan ikke bli immun mot bakterieinfeksjoner. Du blander virus og bakterier. Virus kan immunsystemet vårt kjenne igjen. Vannkopper er et virus. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Til opplysning - man kan ikke bli immun mot bakterieinfeksjoner. Du blander virus og bakterier. Virus kan immunsystemet vårt kjenne igjen. Vannkopper er et virus. haha... det er sant! det gikk litt fort... men så er ofte mageinfeksjoner forårsaket av virus da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.