Gå til innhold

Northern exposure

Anbefalte innlegg

Gjest koselig serie
Skrevet

Flere som likte og savner den serien?

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp! Har kjøpt de 2 første sesongene på DVD. Men de er ikke tekstet dessverre. Gjør ikke så mye for meg,- men ungene kunne jo også sett den, den er jo bare koselig!

Skrevet

Jepp! Har kjøpt de 2 første sesongene på DVD. Men de er ikke tekstet dessverre. Gjør ikke så mye for meg,- men ungene kunne jo også sett den, den er jo bare koselig!

Forresten, det er mulig den kan tekstes på engelsk, det må jeg sjekke... (Da slipper man å ha den så høyt på for å få med seg alt)

Gjest koselig serie
Skrevet

Forresten, det er mulig den kan tekstes på engelsk, det må jeg sjekke... (Da slipper man å ha den så høyt på for å få med seg alt)

Jeg har også bestilt de to første sesongene! :-)

Skrevet

Det var den som het "Det gode liv i Alaska" på norsk, ikke sant?

Det var ihvertfall en fin serie, og Janine Turner var bra der. Trist å se hvordan hun har forandret seg til en standard avmagret skuespiller.

Annonse

Gjest koselig serie
Skrevet

Det var ihvertfall en fin serie, og Janine Turner var bra der. Trist å se hvordan hun har forandret seg til en standard avmagret skuespiller.

Ja, det var den serien. Jeg har ikke sett henne på tv siden.

Skrevet

Hun har helt åpenbart bedrevet utstrakt plastisk kirurgi. Utrolig synd - hun ligner jo knapt nok på seg selv lenger.

Skrevet

Huff,ja. Kikket litt på bilder av henne, var ikke klar over at hun hadde forandret seg så mye...

Gjest koselig serie
Skrevet

Huff,ja. Kikket litt på bilder av henne, var ikke klar over at hun hadde forandret seg så mye...

Har du link?

Skrevet

Har du link?

Søkte bare på navnet hennes på google, kom opp en hel del...

Gjest koselig serie
Skrevet

Søkte bare på navnet hennes på google, kom opp en hel del...

Ok!

Annonse

Skrevet

Den likte jeg også:-) Så Janine Turner i en eller annen legeserie for en stund siden. Hjelpe meg som hun så ut! Jeg skjønner ikke at folk som er så naturlig pene går og opererer seg. Hun var jo nesten ikke til å kjenne igjen.

Var ikke han radioprateren med i Sex in the city, forresten? Jeg var svak for ham:-)

Skrevet

Ja, den så jeg på da jeg bodde i USA, kjempebra serie.

Jeg har faktisk vært der den ble spillt inn også, i Roslyn, Washington...

Gjest koselig serie
Skrevet

Den likte jeg også:-) Så Janine Turner i en eller annen legeserie for en stund siden. Hjelpe meg som hun så ut! Jeg skjønner ikke at folk som er så naturlig pene går og opererer seg. Hun var jo nesten ikke til å kjenne igjen.

Var ikke han radioprateren med i Sex in the city, forresten? Jeg var svak for ham:-)

Jeg har ikke sett mer enn noen få episoder av sex og singel-liv, men jeg mener han hadde en rolle i den serien. Han er kjekk!

Skrevet

Jepp - han var "Chris in the morning" på NE og Aidan i Sex & singelliv.

Han er ganske sjarmerende. ;o)

Skrevet

Jepp - han var "Chris in the morning" på NE og Aidan i Sex & singelliv.

Han er ganske sjarmerende. ;o)

Aiden var det ja. En riktig godbit. Thanks:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...