Gå til innhold

Ang Mali i Idol..

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• fei1365380229

3

• Mrs. Wallace

2

• Goldy79

2

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror egentlig det. Jeg sa det fra første gang jeg så henne at dette var bare kødd fra hennes side.

Det hørtes litt oppkonstruert ut det hun sa også som hun hadde øvd litt på forhånd.

Skrevet

men hvordan fikk hun til å komme to ganger til audition ???

det lurer jeg mest på...

fei1365380229
Skrevet

men hvordan fikk hun til å komme to ganger til audition ???

det lurer jeg mest på...

Hun gjorde ikke det. Det første programmet var bare tilbakeblikk og en liten forsmak på hva man kunne forvente på de neste auditionene. Det er i dag de er i Trondhjem.

Skrevet

Hun gjorde ikke det. Det første programmet var bare tilbakeblikk og en liten forsmak på hva man kunne forvente på de neste auditionene. Det er i dag de er i Trondhjem.

Når kommer hun med den "spesielle stemmen" som har forsøkt seg tre ganger før uten å komme videre?

Er det i Tromsø, eller er det nå?

Jenny tror jeg at hun het

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror egentlig det. Jeg sa det fra første gang jeg så henne at dette var bare kødd fra hennes side.

Det hørtes litt oppkonstruert ut det hun sa også som hun hadde øvd litt på forhånd.

Ja, det var du som sa det. Jeg var jo forsåvidt enig også =)

Jeg tror hun prater _liiiitt_ for mye uten å tenke. Så det blir _veldig_ overdrevent fra hennes side..

Men jeg tror hun hadde nok et håp om å komme videre, og sier litt for mye tøys nå for å dekke over det hele.

fei1365380229
Skrevet

Når kommer hun med den "spesielle stemmen" som har forsøkt seg tre ganger før uten å komme videre?

Er det i Tromsø, eller er det nå?

Jenny tror jeg at hun het

Tror det stod at hun kom i dag, fra Trondheim. Hun har fått egen fanside også. Jeg syns det er de som er dårlige til å synge som er morsomme jeg da :)

Skrevet

Tror det stod at hun kom i dag, fra Trondheim. Hun har fått egen fanside også. Jeg syns det er de som er dårlige til å synge som er morsomme jeg da :)

husker han William Hong fra American IDOL. Han ble latterliggjort på audition da han gjorde den verste audition av Ricky Martins "She bangs" noen sinne. Men har har gjort karriere han. og har solgt singler for millioner

aldri så galt at det ikke er godt for noe

Han ble idol men ikke på den måten han opprinnelig hadde tenkt

http://www.williamhung.net/

Skrevet

Ja, det var du som sa det. Jeg var jo forsåvidt enig også =)

Jeg tror hun prater _liiiitt_ for mye uten å tenke. Så det blir _veldig_ overdrevent fra hennes side..

Men jeg tror hun hadde nok et håp om å komme videre, og sier litt for mye tøys nå for å dekke over det hele.

Hva er adr til Mali sin fansite da?

Skrevet

Nå er Olga Marie Mikaelsen død. Så kommer hun her samtidig.

Tilfeldig? Neppe.

Skrevet

"Det er dyrt å se så billig ut som jeg gjør"!? *Himler med øynene*

Skrevet

"Det er dyrt å se så billig ut som jeg gjør"!? *Himler med øynene*

Det sitatet har hun rappet fra Dolly Parton. ;o)

Skrevet

Det jeg ikke helt forstår med Mali og Idol, er at så mange andre elendige også får prøvd seg i Idol.

Disse får vi ikke sett så mye av.TV2 viser bare klipp av hva dommerne sier, men vi ser ikke artistene spesielt?

Har TV2 innhentet tillatelse hos Malin spesielt, for å kunne publisere akkurat det klippet med henne?

På en annen side ( i dag så jeg hele klippet med Malin) hvorfor sier ikke bare dommerne at Mali kan gå. Uten å diskutere, klesstil, sangstemme osv?

Enkelte ting er bare nyttesløst å diskutere.

En slik diskusjon burde dommerne holdt seg for gode til å gå noe videre inn på.

Etter min mening burde de bare sagt at hun ikke går videre, hvilket hun ikke gjorde, og ferdig med det!

Det var jo ingen av dommerne som var usikker på om hun skulle få gå videre eller ikke. Enstemmig "nei", var det faktisk!

Tittelen: "uprofesjonelt dommerpanel", kan iallfall programmet kle seg med.

Skrevet

Det sitatet har hun rappet fra Dolly Parton. ;o)

*Hehe* Men det høres litt "kulere" ut når Dolly sier det da. Dolly er jo gjennomført! Det er vel mer enn man kan si om Frk. Malin...

Skrevet

*Hehe* Men det høres litt "kulere" ut når Dolly sier det da. Dolly er jo gjennomført! Det er vel mer enn man kan si om Frk. Malin...

Dolly er dronning. ;o)

Skrevet

Nå er Olga Marie Mikaelsen død. Så kommer hun her samtidig.

Tilfeldig? Neppe.

trur mali virkelig at ho kan synge?????

Skrevet

Dolly er dronning. ;o)

Har du hørt Dollys versjon av House of the rising sun?

Knall:-D

Skrevet

Det jeg ikke helt forstår med Mali og Idol, er at så mange andre elendige også får prøvd seg i Idol.

Disse får vi ikke sett så mye av.TV2 viser bare klipp av hva dommerne sier, men vi ser ikke artistene spesielt?

Har TV2 innhentet tillatelse hos Malin spesielt, for å kunne publisere akkurat det klippet med henne?

På en annen side ( i dag så jeg hele klippet med Malin) hvorfor sier ikke bare dommerne at Mali kan gå. Uten å diskutere, klesstil, sangstemme osv?

Enkelte ting er bare nyttesløst å diskutere.

En slik diskusjon burde dommerne holdt seg for gode til å gå noe videre inn på.

Etter min mening burde de bare sagt at hun ikke går videre, hvilket hun ikke gjorde, og ferdig med det!

Det var jo ingen av dommerne som var usikker på om hun skulle få gå videre eller ikke. Enstemmig "nei", var det faktisk!

Tittelen: "uprofesjonelt dommerpanel", kan iallfall programmet kle seg med.

Det eneste de ser etter når de sitter der, er underholdningsverdi, vet du. Så her skjønte alle at det var verdt å la kamera rulle og gå en stund.

Skrevet

Det eneste de ser etter når de sitter der, er underholdningsverdi, vet du. Så her skjønte alle at det var verdt å la kamera rulle og gå en stund.

Næmmen, det er sangstemme og utstrålingen de ser etter vel, ikke underholdningen?

Syns det er ekkelt at dommerne ikke snart har tenkt å bestemme seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...