Gå til innhold

Ang Mali i Idol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette bare må ha vært teater! Jeg vet ikke om jeg er noen stor menneskekjenner, men mener bestemt at jeg innimellom kunne se at dette var skuespill. Håper da virkelig det :-/

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• fei1365380229

3

• Mrs. Wallace

2

• Goldy79

2

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nei, dette bare må ha vært teater! Jeg vet ikke om jeg er noen stor menneskekjenner, men mener bestemt at jeg innimellom kunne se at dette var skuespill. Håper da virkelig det :-/

selvfølgelig må hun ha tullet. Det tror ihvertfall jeg. Jeg fikk meg en god latter av det hele. Hun var morsom med de tingene hun sa og gjorde. De som dummet seg ut var dommerne.

Skrevet

trur mali virkelig at ho kan synge?????

Ja, hun sa så!*s*

Gjest trultemor25
Skrevet

Det må være skuespill, jeg syntes det virka litt innøvd.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva er adr til Mali sin fansite da?

Det har jeg heldigvis ingen peiling på ;)

Skrevet

selvfølgelig må hun ha tullet. Det tror ihvertfall jeg. Jeg fikk meg en god latter av det hele. Hun var morsom med de tingene hun sa og gjorde. De som dummet seg ut var dommerne.

Akkurat sånn oppfattet jeg det også! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det må være skuespill, jeg syntes det virka litt innøvd.

Det virket helt annerledes i dag enn sist. Hun virket mye dummere sist, jeg mener, da virket det som hun var en ganske så enkel sjel. Nå virket det mer innøvd, ja =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det virket mye mer som skuespill i dag, enn sist de sendte det =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Det er dyrt å se så billig ut som jeg gjør"!? *Himler med øynene*

He he.. Bra sjekketrisk det ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Det virket helt annerledes i dag enn sist. Hun virket mye dummere sist, jeg mener, da virket det som hun var en ganske så enkel sjel. Nå virket det mer innøvd, ja =)

Ja, enten innøvd eller tilbakestående

Gjest M.Angelica
Skrevet

Innøvd tilbakestående, kanskje? ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Innøvd tilbakestående, kanskje? ;)

*lol*

Skrevet

Nei dette må da være for å dekke over.

Synes hun svarer for seg like dumt i avisa som på idol.

Skrevet

Det virket mye mer som skuespill i dag, enn sist de sendte det =)

Jeg så ikke første gangen...Så hun har fått lov å stille to ganger? *forskrekka*

Jeg satt med høreapparata på fullt og til og med jeg hørte at hun sang grusomt!! Det sier vel sitt når en døv hører at noen synger dårlig *ler*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg så ikke første gangen...Så hun har fått lov å stille to ganger? *forskrekka*

Jeg satt med høreapparata på fullt og til og med jeg hørte at hun sang grusomt!! Det sier vel sitt når en døv hører at noen synger dårlig *ler*

Nei, de sendte litt av opptreden hennes første episode. Men da hadde de klippet mye!

He he.. det sier vel det meste det, ja.. Dette var dagens =)

Gjest Idol er morsomt, pga de som ikke kan synge
Skrevet

Ho er nok ikke helt på linje med folk flest, sosialt og iq messig..

Men hun er bra tv. For hva gjør ikke folk, jo snakker om henne. Alle må på audition to ganga, først uhøytidelig før man kommer inn til dommerpanelet. Første panel velger de flinke, mellomflinke og mange ræva, slik at det blir bra tv.

Gjest Settlers
Skrevet

"Enten innøvd eller tilbakestående"

Eller betalt!? Betalt for å lage underholdning? Det må vel være sånn??

Skrevet

Det jeg ikke helt forstår med Mali og Idol, er at så mange andre elendige også får prøvd seg i Idol.

Disse får vi ikke sett så mye av.TV2 viser bare klipp av hva dommerne sier, men vi ser ikke artistene spesielt?

Har TV2 innhentet tillatelse hos Malin spesielt, for å kunne publisere akkurat det klippet med henne?

På en annen side ( i dag så jeg hele klippet med Malin) hvorfor sier ikke bare dommerne at Mali kan gå. Uten å diskutere, klesstil, sangstemme osv?

Enkelte ting er bare nyttesløst å diskutere.

En slik diskusjon burde dommerne holdt seg for gode til å gå noe videre inn på.

Etter min mening burde de bare sagt at hun ikke går videre, hvilket hun ikke gjorde, og ferdig med det!

Det var jo ingen av dommerne som var usikker på om hun skulle få gå videre eller ikke. Enstemmig "nei", var det faktisk!

Tittelen: "uprofesjonelt dommerpanel", kan iallfall programmet kle seg med.

Jeg er helt enig med deg, men det er tydligvis en del av "gamet" å ha enkelte som man kan drite ut. De har jo pre-cast før audition, og sender videre til audition også dem som er helt håpløse, bare for å få dem med på TV.....

Jeg har sett på noen av de TV2Extra-sendingene der de viser kun dem som går videre, og du&du så mye hyggeligere det er enn de vanlige auditionrundene som er klippet i hytt og gevær.

Hva gjelder hva de viser og ikke på Tv så antar jeg at alle deltagerne skriver under på et skjema om at de godtar at TV2 bruker materialet om dem uten nærmere avtale eller vederlag. Jeg betviler sterkt at de inngår særavtaler med noen.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men det er tydligvis en del av "gamet" å ha enkelte som man kan drite ut. De har jo pre-cast før audition, og sender videre til audition også dem som er helt håpløse, bare for å få dem med på TV.....

Jeg har sett på noen av de TV2Extra-sendingene der de viser kun dem som går videre, og du&du så mye hyggeligere det er enn de vanlige auditionrundene som er klippet i hytt og gevær.

Hva gjelder hva de viser og ikke på Tv så antar jeg at alle deltagerne skriver under på et skjema om at de godtar at TV2 bruker materialet om dem uten nærmere avtale eller vederlag. Jeg betviler sterkt at de inngår særavtaler med noen.

Noen tanker og spørsmål iht. Mali og andre mobbeutsatte i programmet Idol

Jeg kan bare ikke skjønne at medienes adferd i Idol, kan være i overenstemmelse med pressens egen ”være varsom plakat” for god presseetikk.

1.4. Det er pressens rett å informere om det som skjer i samfunnet og avdekke kritikkverdige forhold. Det er pressens plikt å sette et kritisk søkelys på hvordan mediene SELV fyller sin samfunnsrolle.

Når det gjelder Idol, burde redaksjonen i TV2, sette et alvorlig og granskende søkelys på seg selv, for hvordan de opprettholder sin rolle som ”mobbere” i det offentlige rom. Jeg er enig i at dommerpanelet driter seg ut.

I tillegg er jeg ikke helt sikker på om Mali visste konsekvensen av sitt eget samtykke, før dette klippet ble sendt.

Pressen plikter også iht. pkt. 3.9: ”Å opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Det betyr å vise særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Mennesker i SJOKK eller sorg er mer sårbare enn andre.

Ble ikke Mali temmelig sjokkert da hun ikke gikk videre i Idol, og etter intens mobbingen fra de fire i dommerpanelet?

Kanskje det er noen med redaksjonell eller juridisk erfaring/kompetanse, som også har gjort seg tanker i denne retning?

Gjest Det har jeg alltid ment.
Skrevet

Ho er nok ikke helt på linje med folk flest, sosialt og iq messig..

Men hun er bra tv. For hva gjør ikke folk, jo snakker om henne. Alle må på audition to ganga, først uhøytidelig før man kommer inn til dommerpanelet. Første panel velger de flinke, mellomflinke og mange ræva, slik at det blir bra tv.

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article546243.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...