Gå til innhold

kusina mi er så tynn og jeg er så feit

Anbefalte innlegg

Gjest EllaPella
Skrevet

Hei!! Jeg bor hos tante sin familie i en annen kant av landet for tiden, fordi mamma døde. Men her er det fælt å være fordi både fettern og kusina mi er så innmari tynne, rett og slett perfekte!! Ikke har de stor appetittt som meg heller, så jeg føler meg som en flodhest her!! Det er forferdelig å være her!! Hvordan skal jeg klare å ikke bry meg om dette, jeg er bare så misunnelig på kusina mi!

De har også alltid snakket om hvor jævlig lav hun er, men nå er hun mye høyere enn meg!! Jeg føler meg helt jævlig her, liten og feit!!

Ikke klarer jeg å spise lite heller, så jeg kommer garantert til å få tilbakefall av bulimien min om jeg skal bo her!! Er dere ikke enig i at jeg burde flytte for meg selv, i samme fylke jeg bodde før mamma døde?

Skrevet

Kjære vennen!!

vis du har det bedre på andre måter i det fylket der du bodde før,og ikke bare for å komme deg unna de du beskriver som perfekte,da kan du vurdere flytting!! Men du må ikke flykte fra problemene...du blir ikke kvitt dem ved å flykte og før eller senere må du stå ansikt til ansikt med dem igjen!! Hvor gammel er du egentlig og hvor lenge er dset siden du hadde bulimi?? Jeg synes kanskje du burde prate med noen om dette her...Og dessuten..hvem sier at det å være tynn er det samme som å være perfekt??? Jeg har hatt Sf i siden sommeren og har gått ned mange kilo..men alle sier bare at jeg er mindre pen enn før...u see??? Hev deg over det Ellapella, det er da for F ikke verdt åbegynne å kaste opp bare fordi kusina di er tynnere enn deg..temk deg om!!

Litt av en moralpreken det her, men jeg unner absoolutt INGEN å ha bulimi og annen SF!!!!

Lykke til vennen,skal tenke masse på deg!!

Klems Emma:-)

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære EllaPella! Du har flere vanskelige , vonde ting som du strir med samtidig. Tror det er viktig å ikke glemme tapet av moren din , sorgen som du sikkert har. I tillegg sliter du med med din egen selvfølelse og ditt forholdt til kropp og utseende. På en måte er du heldig som har familie som du nå kan bo hos, men det er tydelig at dette skaper mye uro hos deg. Er det mulig for deg å snakke med din tante om dette? Kanskje dere sammen kan finne ut om hva som kan være til betse for deg? Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...