Gå til innhold

Sengetøy etter gjester

Anbefalte innlegg

Gjest ligge i samme sengetøy?
Skrevet

Selv pleier jeg å skifte på sengene selv om en gjest bare har lagt i den en natt. Føler liksom at det erlitt sløsing og lite miljøvennlig. En veninne av meg sier at hun skifter ikke på sengene om en gjest har lagt i den noen få netter. Da ligger bare sengetøyet på til neste gjest. Hun pleier ikke å si at andre har lagt i de. Hun mener det er er helt unødvenidig når en gjest bare har lagt i den to til tre netter og at det da er hysteri å skifte. Hva mener dere om det?

Fortsetter under...

Gjest lille pille trille
Skrevet

Jeg ville ikke ha likt å ligge i andres sengetøy, derfor skifter jeg etter gjester selv om evt de bare har liggi ei natt.

Eget sengetøy skiftes etter ei uke.

Skrevet

Jeg synes man skal skifte, ikke morsomt å ligge i sengetøy andre har ligget i. Men hvis man har besøk av lillebror den ene natt og lillesøster den neste, synes jeg det er OK de ligger i samme sengetøy-de er jo familie.

Skrevet

æsj... jeg hadde virkelig ikke likt å ligge i andres sengetøy, selv om de bare har ligget der en natt! (håper virkelig ikke at noen jeg kjenner gjør som du fortalte at veninna di gjør) Jeg skifter alltid på senga etter å ha hatt overnattingsgjester (med mindre det er noen av de som ofte ligger over hos oss, da tar jeg vare på det til neste gang!)....

Gjest ville ha skiftet
Skrevet

vel man vet jo ikke hva de har drevet med under dyna, eller med dyna for å si det slik

Hva om en svetter fælt om natta, eller lekker urin

tror nok jeg ville ha skiftet ja

Annonse

Gjest Usjogusj
Skrevet

Æsj. Ikke ville jeg latt noen av mine gjester ligge i de samme sengklærne, og ikke ville jeg gjort det selv om jeg var på besøk.

Skrevet

Håper ikke jeg er en av hennes gjester *æsj* Jeg skifter ALLTID på sengen "no matter what".

Skrevet

Æsj. Ikke ville jeg latt noen av mine gjester ligge i de samme sengklærne, og ikke ville jeg gjort det selv om jeg var på besøk.

Tenk om du ER besøket *muhaaaa* :-)

Gjest ligge i samme sengetøy?
Skrevet

Ok. da gjør jeg vel riktig. Trodde nesten jeg var litt fin på det. Må innrømme at jeg ikke alltid liker så godt å overnatte hos henne.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg skifter alltid på sengetøyet etter gjester.

Bortsett fra hvis gjesten bare har ligget der en natt eller to, og jeg vet at den samme gjesten kommer tilbake for å overnatte innen kort tid.

Jeg hadde ikke likt å måtte ligge i brukt sengetøy etter andre, æsj!

Skrevet

Æsj det er ekkelt.

jeg skifter bestandig etter at noen har nattet over her.

Annonse

Skrevet

Vi har så grisete gjester, så vi skifter etter hver gang :)

Gjest rent sengetøy
Skrevet

vel man vet jo ikke hva de har drevet med under dyna, eller med dyna for å si det slik

Hva om en svetter fælt om natta, eller lekker urin

tror nok jeg ville ha skiftet ja

Alle svetter om natta.

Skrevet

Jeg skifter alltid sengetøy etter gjester uansett om de har ligget der en natt eller fler.

Hadde ikke likt det selv å ligget i sengetøy brukt av andre...

Skrevet

Alle gjester får rent sengetøy når de kommer. Ikke noe særlig å måtte legge seg i sengetøy andre har brukt og du kjenner parfymelukta eller andre lukter som henger igjen.

Gjest uifgergfyu
Skrevet

Jeg har overnattingsgjester omtrent hver eneste helg, og er dritlei av å skifte på sengene. Bruker ofte mange dager på å få vasket og tørket alle sengeklærnene til det kommer nye gjester. Men jeg gidder ikke skifte selv lengre. Jeg bare viser dem hvor sengeklærnene er. Dersom de ikke gidder å skifte selv, så er det deres valg!

Skrevet

Jeg vasker etter hver gjest. Dvs det har vært enkelte unntak når barna har hatt hordevis med overnattingsgjester.

Gjest lysrøret
Skrevet

Fyttigrisen så ekkelt og la sengetøyet ligge til neste person!

Nei, har man overnattingsgjester så kan man legge frem sengetøy og be dem legge på sengen selv. Og si ifra at det kan legges på vaskerommet når de skal reise.

Om barn overnatter så kan de ha med seg sovepose og du trenger bare skifte laken. Enkelt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...