Gjest serier Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nevn en som går nå og en gammel. Jeg likte godt Profiler, og nå synes jeg Kongen av queens er kjempemorsom! 0 Siter
nanchang Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den svenske "Graven" tok kaka, blir sikkert mange år til noe lignende går på NRK. Har bare NRK 1 vi. så var det en med den britiske komikeren Harry Enfield, som spilte en som helt plutselig forvandlet seg til en forferdelig hormonsprengt kvisebombe av en tenåring, skulle ønske at den gikk i reprise. Og så Black Adder (Svarte Orm) da. Okk, nu for tiden ingenting. 0 Siter
rose23 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den svenske "Graven" tok kaka, blir sikkert mange år til noe lignende går på NRK. Har bare NRK 1 vi. så var det en med den britiske komikeren Harry Enfield, som spilte en som helt plutselig forvandlet seg til en forferdelig hormonsprengt kvisebombe av en tenåring, skulle ønske at den gikk i reprise. Og så Black Adder (Svarte Orm) da. Okk, nu for tiden ingenting. Kongen av queens er konge! Favorittserien min, ellers Hotell Cæsar selvfølgelig...(knis) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Nå: Stingers Gammel: Cracker. Bedre serie har ikke vært laget hverken før eller siden (den originale britiske med Robbie Coltrane) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kongen av queens er konge! Favorittserien min, ellers Hotell Cæsar selvfølgelig...(knis) Eg likar best Alle elsker Raymond :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg likte Twin Peaks i gamle dager. Nå liker jeg de frustrerte fruene. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Må bare ha med meg "Home and Away". Dagen er ikke helt den samme uten.. Serien gikk en lang periode før jeg begynte å se på det. Hadde allerede bestemt meg for at det der skulle jeg ikke se på. Ikke skjønte jeg hva det dreide seg om heller. Men så ble jeg hektet da... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 For tiden er jeg skikkelig hekta på OZ - sent, men godt. Tror jeg må handle den på DVD om den finnes, for jeg har gått glipp av de første sesongene. Den beste serien noensinne er Sopranos. Ingen over, ingen ved siden av. Den er bare SÅÅÅÅÅ BRA! *lar meg rive litt med* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Klarer ikke å rangere dem, men Sopranos, The Shield, Carnivale og Twin Peaks er mine favoritter. Av dem som går nå ser jeg bare på Rome (på Canal+), men serien er så ny at jeg ikke kan uttale meg ennå. Har bare sett den første episoden. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 For tiden er jeg skikkelig hekta på OZ - sent, men godt. Tror jeg må handle den på DVD om den finnes, for jeg har gått glipp av de første sesongene. Den beste serien noensinne er Sopranos. Ingen over, ingen ved siden av. Den er bare SÅÅÅÅÅ BRA! *lar meg rive litt med* OZ er en knallserie, men jeg også sliter med å følge den slik TV3 og ZTV sjonglerer med episodene. Platekompaniet selger den på DVD til den nette pris av 549.- per sesong... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Klarer ikke å rangere dem, men Sopranos, The Shield, Carnivale og Twin Peaks er mine favoritter. Av dem som går nå ser jeg bare på Rome (på Canal+), men serien er så ny at jeg ikke kan uttale meg ennå. Har bare sett den første episoden. Få høre når du har sett litt mer av Rome, da. Har ikke Canal +, men reklamen for serien ser så bra ut at det skulle vært artig å høre om det er noe å titte nærmere på. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 OZ er en knallserie, men jeg også sliter med å følge den slik TV3 og ZTV sjonglerer med episodene. Platekompaniet selger den på DVD til den nette pris av 549.- per sesong... Ih, det var dyrt. Får se om den finnes billigere på nett et sted. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Må bare ha med meg "Home and Away". Dagen er ikke helt den samme uten.. Serien gikk en lang periode før jeg begynte å se på det. Hadde allerede bestemt meg for at det der skulle jeg ikke se på. Ikke skjønte jeg hva det dreide seg om heller. Men så ble jeg hektet da... Hverdagsliv og home and away 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Få høre når du har sett litt mer av Rome, da. Har ikke Canal +, men reklamen for serien ser så bra ut at det skulle vært artig å høre om det er noe å titte nærmere på. Den første episoden ga meg i hvert fall et førsteinntrykk av en særdels profesjonelt gjennomført serie. Dessuten er vel serien relativt historisk korrekt, noe som kan gjøre den interessant. HBO er gode på serier, og det her er vel tidenes dyreste produksjon, noe som sier en del da seriekvaliteten har kommet seg veldig de siste 5 årene. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den første episoden ga meg i hvert fall et førsteinntrykk av en særdels profesjonelt gjennomført serie. Dessuten er vel serien relativt historisk korrekt, noe som kan gjøre den interessant. HBO er gode på serier, og det her er vel tidenes dyreste produksjon, noe som sier en del da seriekvaliteten har kommet seg veldig de siste 5 årene. Hva handler den om? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den første episoden ga meg i hvert fall et førsteinntrykk av en særdels profesjonelt gjennomført serie. Dessuten er vel serien relativt historisk korrekt, noe som kan gjøre den interessant. HBO er gode på serier, og det her er vel tidenes dyreste produksjon, noe som sier en del da seriekvaliteten har kommet seg veldig de siste 5 årene. Åh, det høres svært lovende ut. Himmelen være lovet for HBO. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hva handler den om? Jeg vet egentlig ikke helt hva den kommer til å ta utgangspunkt i, men det virker som om det hele utspiller seg rundt Cæsar, ca. 70 år før kristus. Hvis jeg ikke husker helt feil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Åh, det høres svært lovende ut. Himmelen være lovet for HBO. Ja, for med standarden HBO setter blir flere andre selskaper nødt til å heve kvaliteten på sine serier også. Dog er det et aldri så lite problem i USA at samtlige serier som ikke går på betaltv må forholde seg amerikansk sensur, både i forhold til språk og hva de kan vise. Det slipper HBO. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg prøver å få med meg "I gode og onde dager" Den kan vel gå under både gammel og ny serie :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Frustrerte fruer" er definitivt min favoritt for tiden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.