Gå til innhold

Hvilken tv-serie liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn en som går nå og en gammel.

Jeg likte godt Profiler, og nå synes jeg Kongen av queens er kjempemorsom!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

7

• ShitDiddelyDo

5

• amber sun

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den svenske "Graven" tok kaka, blir sikkert mange år til noe lignende går på NRK. Har bare NRK 1 vi. så var det en med den britiske komikeren Harry Enfield, som spilte en som helt plutselig forvandlet seg til en forferdelig hormonsprengt kvisebombe av en tenåring, skulle ønske at den gikk i reprise. Og så Black Adder (Svarte Orm) da. Okk, nu for tiden ingenting.

Skrevet

Den svenske "Graven" tok kaka, blir sikkert mange år til noe lignende går på NRK. Har bare NRK 1 vi. så var det en med den britiske komikeren Harry Enfield, som spilte en som helt plutselig forvandlet seg til en forferdelig hormonsprengt kvisebombe av en tenåring, skulle ønske at den gikk i reprise. Og så Black Adder (Svarte Orm) da. Okk, nu for tiden ingenting.

Kongen av queens er konge! Favorittserien min, ellers Hotell Cæsar selvfølgelig...(knis)

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Nå: Stingers

Gammel: Cracker. Bedre serie har ikke vært laget hverken før eller siden (den originale britiske med Robbie Coltrane)

Skrevet

Kongen av queens er konge! Favorittserien min, ellers Hotell Cæsar selvfølgelig...(knis)

Eg likar best Alle elsker Raymond :-)

Skrevet

Jeg likte Twin Peaks i gamle dager. Nå liker jeg de frustrerte fruene.

Skrevet

Må bare ha med meg "Home and Away". Dagen er ikke helt den samme uten..

Serien gikk en lang periode før jeg begynte å se på det. Hadde allerede bestemt meg for at det der skulle jeg ikke se på. Ikke skjønte jeg hva det dreide seg om heller.

Men så ble jeg hektet da...

Skrevet

For tiden er jeg skikkelig hekta på OZ - sent, men godt. Tror jeg må handle den på DVD om den finnes, for jeg har gått glipp av de første sesongene.

Den beste serien noensinne er Sopranos. Ingen over, ingen ved siden av. Den er bare SÅÅÅÅÅ BRA!

*lar meg rive litt med*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarer ikke å rangere dem, men Sopranos, The Shield, Carnivale og Twin Peaks er mine favoritter.

Av dem som går nå ser jeg bare på Rome (på Canal+), men serien er så ny at jeg ikke kan uttale meg ennå. Har bare sett den første episoden.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

For tiden er jeg skikkelig hekta på OZ - sent, men godt. Tror jeg må handle den på DVD om den finnes, for jeg har gått glipp av de første sesongene.

Den beste serien noensinne er Sopranos. Ingen over, ingen ved siden av. Den er bare SÅÅÅÅÅ BRA!

*lar meg rive litt med*

OZ er en knallserie, men jeg også sliter med å følge den slik TV3 og ZTV sjonglerer med episodene. Platekompaniet selger den på DVD til den nette pris av 549.- per sesong...

Skrevet

Klarer ikke å rangere dem, men Sopranos, The Shield, Carnivale og Twin Peaks er mine favoritter.

Av dem som går nå ser jeg bare på Rome (på Canal+), men serien er så ny at jeg ikke kan uttale meg ennå. Har bare sett den første episoden.

Få høre når du har sett litt mer av Rome, da. Har ikke Canal +, men reklamen for serien ser så bra ut at det skulle vært artig å høre om det er noe å titte nærmere på.

Skrevet

OZ er en knallserie, men jeg også sliter med å følge den slik TV3 og ZTV sjonglerer med episodene. Platekompaniet selger den på DVD til den nette pris av 549.- per sesong...

Ih, det var dyrt. Får se om den finnes billigere på nett et sted.

Skrevet

Må bare ha med meg "Home and Away". Dagen er ikke helt den samme uten..

Serien gikk en lang periode før jeg begynte å se på det. Hadde allerede bestemt meg for at det der skulle jeg ikke se på. Ikke skjønte jeg hva det dreide seg om heller.

Men så ble jeg hektet da...

Hverdagsliv og home and away

ShitDiddelyDo
Skrevet

Få høre når du har sett litt mer av Rome, da. Har ikke Canal +, men reklamen for serien ser så bra ut at det skulle vært artig å høre om det er noe å titte nærmere på.

Den første episoden ga meg i hvert fall et førsteinntrykk av en særdels profesjonelt gjennomført serie. Dessuten er vel serien relativt historisk korrekt, noe som kan gjøre den interessant.

HBO er gode på serier, og det her er vel tidenes dyreste produksjon, noe som sier en del da seriekvaliteten har kommet seg veldig de siste 5 årene.

Skrevet

Den første episoden ga meg i hvert fall et førsteinntrykk av en særdels profesjonelt gjennomført serie. Dessuten er vel serien relativt historisk korrekt, noe som kan gjøre den interessant.

HBO er gode på serier, og det her er vel tidenes dyreste produksjon, noe som sier en del da seriekvaliteten har kommet seg veldig de siste 5 årene.

Hva handler den om?

Skrevet

Åh, det høres svært lovende ut.

Himmelen være lovet for HBO.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva handler den om?

Jeg vet egentlig ikke helt hva den kommer til å ta utgangspunkt i, men det virker som om det hele utspiller seg rundt Cæsar, ca. 70 år før kristus. Hvis jeg ikke husker helt feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, det høres svært lovende ut.

Himmelen være lovet for HBO.

Ja, for med standarden HBO setter blir flere andre selskaper nødt til å heve kvaliteten på sine serier også.

Dog er det et aldri så lite problem i USA at samtlige serier som ikke går på betaltv må forholde seg amerikansk sensur, både i forhold til språk og hva de kan vise.

Det slipper HBO.

Skrevet

Jeg prøver å få med meg "I gode og onde dager" Den kan vel gå under både gammel og ny serie :-)

Skrevet

"Frustrerte fruer" er definitivt min favoritt for tiden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...