Gå til innhold

Hvilken tv-serie liker du best?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

7

• ShitDiddelyDo

5

• amber sun

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Frustrerte fruer" er definitivt min favoritt for tiden!

Nevn noen gamle serier du så på!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Klarer ikke å rangere dem, men Sopranos, The Shield, Carnivale og Twin Peaks er mine favoritter.

Av dem som går nå ser jeg bare på Rome (på Canal+), men serien er så ny at jeg ikke kan uttale meg ennå. Har bare sett den første episoden.

Jeg har ikke Canal+ så jeg har syndet og lastet ned hele sesong 1 av Rome, planlegger maraton til helga :)

Skrevet

Nevn noen gamle serier du så på!

Jeg har ganske god laaaangtidshukommelse, men den kortere er det verre med..Jeg klarer ikke å komme på serier jeg likte godt for ikke så altfor lenge siden.

For leeeenge siden var jeg iallefall hekta på "I ville vesten", "Mot alle vindar", "Der elven renner(?)" og "Nord og Sør".....

Skrevet

Nevn en gammel da!

Åja, det glemte jeg. hehe sorry.

Gammel: Paradise Beach! husker den fra beg. 90tallet, syns den var kjempekjekk da den gikk .:-)

Skrevet

Jeg har ganske god laaaangtidshukommelse, men den kortere er det verre med..Jeg klarer ikke å komme på serier jeg likte godt for ikke så altfor lenge siden.

For leeeenge siden var jeg iallefall hekta på "I ville vesten", "Mot alle vindar", "Der elven renner(?)" og "Nord og Sør".....

Åja, Mot alle vindar husker jeg! Den likte jeg den gang ihvertfall.

Og Nord og Sør ja...snakk om, hehe.

Skrevet

Mener du kanskje "Der elvene møtes"? Den likte jeg godt for leeeeeeeeeeeeeeenge siden, i hvert fall. Vi snakker vel nærmest steinalder her. ;o)

Skrevet

Mener du kanskje "Der elvene møtes"? Den likte jeg godt for leeeeeeeeeeeeeeenge siden, i hvert fall. Vi snakker vel nærmest steinalder her. ;o)

Ja, det var det den het!!!

Huff, ja...vi begynner visst å dra på åra ;-)

Tipper tjueåringene her inne synes vi er skikkelige oldiser. Blir omtrent som da foreldra mine satt og mimra om serien "Kruttrøyk" *ler*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke Canal+ så jeg har syndet og lastet ned hele sesong 1 av Rome, planlegger maraton til helga :)

Jeg har et slags Sopranos-maraton (nok en gang...) om dagen. Utrolig digg. :)

Skrevet

Ja, det var det den het!!!

Huff, ja...vi begynner visst å dra på åra ;-)

Tipper tjueåringene her inne synes vi er skikkelige oldiser. Blir omtrent som da foreldra mine satt og mimra om serien "Kruttrøyk" *ler*

Huff, ja. Guttungens forferdede ansiktsuttrykk da jeg fortalte at da jeg var liten hadde vi verken mobiltelefon eller PC, var ganske talende.

*sukker skjelvende og geriatrisk*

Skrevet

Åja, Mot alle vindar husker jeg! Den likte jeg den gang ihvertfall.

Og Nord og Sør ja...snakk om, hehe.

Jeg husker forresten aller best da rollefiguren til Patrick Swayze stod i kirkeruinene og klina med hun pene med mørkt, langt hår. Mulig det var der jeg lærte kyssingens kunst? ;-)

Skrevet

Åja, det glemte jeg. hehe sorry.

Gammel: Paradise Beach! husker den fra beg. 90tallet, syns den var kjempekjekk da den gikk .:-)

Åh, ja!!! Det var helt tragisk når den serien slutta! Husker du "Neighbours" da? Tror jeg var trofast titter i opptil flere år! :-)

Skrevet

Hverdagsliv og home and away

Hverdagsliv eksisterer vel ikke mer eller?

Tok ikke den slutt for en del år siden?

synes ihvertfall home and away er laangt bedre enn hverdagsliv. sistnevnte var litt vel hverdagsliv.

Gjest Yours truly
Skrevet

Freaks and Geeks (gammel) og Scrubs (ny) :-)

Skrevet

Hverdagsliv eksisterer vel ikke mer eller?

Tok ikke den slutt for en del år siden?

synes ihvertfall home and away er laangt bedre enn hverdagsliv. sistnevnte var litt vel hverdagsliv.

Er ikke det en serie beregnet for fjortiser? Det har jeg hele tiden gått rundt og trodd.

Skrevet

Ikke så mange av dagens jeg liker godt, egentlig.

CSI Las Vegas er ålreit.

Av fortidens serier er det fryktelig mange jeg kunne tenke meg å trekke frem.

All Creatures Great and Small trekker det lengste strået i dag; i nesten dødt race med Babylon 5.

Skrevet

Er ikke det en serie beregnet for fjortiser? Det har jeg hele tiden gått rundt og trodd.

nei absolutt ikke, mange middeladrende kvinner, blant dem min mor ser på dette.

den passer for alle aldre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...