keinstein Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Gi deg a, DEN er gammel.. Den er ikke gammel, men denne osten er gammel: http://home.foni.net/~aljen/hardanger/images/P9026892.jpg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 De gjorde en test på flaskevann vs. springvannet i Oslo for...tja...9 år siden, som jeg kan huske. Tror det bl.a var Imsdal det var snakk om, men husker ikke helt. Ihvertfall viste det seg at flaskevannet hadde syv ganger så høyt bakterieinnhold som springvannet :-) "..........................................." Det husker jeg. Flaskevannet kom desidert dårligst ut. Selv drikker jeg mye Farris, men det kunne aldri falle meg inn å kjøpe vanlig flaskevann. Ikke i Norge. Her har vi utrolig bra springvann. Men grønn Farris er en av mine favorittdrikker. 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den er ikke gammel, men denne osten er gammel: http://home.foni.net/~aljen/hardanger/images/P9026892.jpg ***haha*** Ler så jeg fller av stolen! Tihi, deler vi samme humor mon tro? 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 I all verden - er det så vanskelig å tro? Jeg likte whisky første gang jeg smakte det også, jeg - selv om det var en del år senere :-) Men det skal sies at jeg senere mistet smaken på øl, og etterhvert hadde problemer med å tåle det i det hele tatt. Men det gikk over :-) "............................................" Du verden. Kjerringa mot strømmen du da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den er ikke gammel, men denne osten er gammel: http://home.foni.net/~aljen/hardanger/images/P9026892.jpg Neimmen æsjda, hvor fant du den? Kast den, sa de. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Neimmen æsjda, hvor fant du den? Kast den, sa de. Jeg fant den på internett. Faktisk har noen spist den. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 ***haha*** Ler så jeg fller av stolen! Tihi, deler vi samme humor mon tro? Jeg ler av det ingen andre ler av. 0 Siter
Gjest sjokolett Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg ler av det ingen andre ler av. jeg også... Det beste jeg vet er å se folk gå på tryne eller skade seg, men det er likevel vanskelig å le høyt i slike situasjoner! 0 Siter
keinstein Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 jeg også... Det beste jeg vet er å se folk gå på tryne eller skade seg, men det er likevel vanskelig å le høyt i slike situasjoner! Sist jeg lo høyt, var da en kassadame skulle gi meg 340 kr i tjuekroner fordi hun snart skulle telle opp kassa, og da ble det ikke så mye å telle for henne sa hun. Hun hadde 200 og 100-lapper også. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Det var bare så dumt. Hun trodde at jeg skulle godta det. Enten måtte det være en spøk, eller så er dama potte tett i pappen. 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Sist jeg lo høyt, var da en kassadame skulle gi meg 340 kr i tjuekroner fordi hun snart skulle telle opp kassa, og da ble det ikke så mye å telle for henne sa hun. Hun hadde 200 og 100-lapper også. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Det var bare så dumt. Hun trodde at jeg skulle godta det. Enten måtte det være en spøk, eller så er dama potte tett i pappen. :oD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.