Gå til innhold

Hvor sunt er Bonaqua?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

De gjorde en test på flaskevann vs. springvannet i Oslo for...tja...9 år siden, som jeg kan huske. Tror det bl.a var Imsdal det var snakk om, men husker ikke helt. Ihvertfall viste det seg at flaskevannet hadde syv ganger så høyt bakterieinnhold som springvannet :-)

"..........................................."

Det husker jeg. Flaskevannet kom desidert dårligst ut. :)

Selv drikker jeg mye Farris, men det kunne aldri falle meg inn å kjøpe vanlig flaskevann. Ikke i Norge. Her har vi utrolig bra springvann.

Men grønn Farris er en av mine favorittdrikker.

Skrevet

I all verden - er det så vanskelig å tro? Jeg likte whisky første gang jeg smakte det også, jeg - selv om det var en del år senere :-)

Men det skal sies at jeg senere mistet smaken på øl, og etterhvert hadde problemer med å tåle det i det hele tatt. Men det gikk over :-)

"............................................"

Du verden. Kjerringa mot strømmen du da.

Skrevet

Neimmen æsjda, hvor fant du den? Kast den, sa de.

Jeg fant den på internett.

Faktisk har noen spist den.

Skrevet

***haha***

Ler så jeg fller av stolen!

Tihi, deler vi samme humor mon tro?

Jeg ler av det ingen andre ler av.

Gjest sjokolett
Skrevet

Jeg ler av det ingen andre ler av.

jeg også... Det beste jeg vet er å se folk gå på tryne eller skade seg, men det er likevel vanskelig å le høyt i slike situasjoner!

Skrevet

jeg også... Det beste jeg vet er å se folk gå på tryne eller skade seg, men det er likevel vanskelig å le høyt i slike situasjoner!

Sist jeg lo høyt, var da en kassadame skulle gi meg 340 kr i tjuekroner fordi hun snart skulle telle opp kassa, og da ble det ikke så mye å telle for henne sa hun. Hun hadde 200 og 100-lapper også.

Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Det var bare så dumt. Hun trodde at jeg skulle godta det. Enten måtte det være en spøk, eller så er dama potte tett i pappen.

Skrevet

Sist jeg lo høyt, var da en kassadame skulle gi meg 340 kr i tjuekroner fordi hun snart skulle telle opp kassa, og da ble det ikke så mye å telle for henne sa hun. Hun hadde 200 og 100-lapper også.

Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Det var bare så dumt. Hun trodde at jeg skulle godta det. Enten måtte det være en spøk, eller så er dama potte tett i pappen.

:oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...