Gå til innhold

Kent - "Dom som försvann" - Jævlig bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns den låta, og ikke minst den sære videoen, er jævlig bra. Flere som syns det?

Skrevet

Njei...helt grei låt, men ikke noe mer. Kent har flere låter som er bedre enn akkurat den.

"..........................................."

Skrevet

Jeg syns den er nydelig, men har ikke sett videoen.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

"Man blir trött på ditt jävla gnäll" hehe Lastet ned EP-en for litt siden og måtte bare le da jeg hørte den sangen første gangen :)

Skrevet

Syns sangen er like drepende kjedelig som alt annet fra Kent.

Skrevet

Kent har flere bra låter, men har ikke hørt akkurat den. Så jeg kan ikke egentlig svare ;-P

Gjest Flystripa
Skrevet

Låten har jeg digget i måneder nå - med videoen kunne jeg ha spart meg for.

Skrevet

Kent har flere bra låter, men har ikke hørt akkurat den. Så jeg kan ikke egentlig svare ;-P

Den er egentlig litt kjedelig i forhold til de beste låtene deres. Men nå er jo ikke alt av Kent like "engasjerende" heller, da. Voksen-pop/deppe-rock - er det en god sjangerbetegnelse på dem?

"............................................"

Skrevet

Jeg syntes Kent generelt er svært bra, men liker andre låter bedre. Men låten er så absolutt bra.

Skrevet

Den låtn går ju jämt på radion Amber, du har garantert hørt den!

Skrevet

Den er egentlig litt kjedelig i forhold til de beste låtene deres. Men nå er jo ikke alt av Kent like "engasjerende" heller, da. Voksen-pop/deppe-rock - er det en god sjangerbetegnelse på dem?

"............................................"

Ih - uttrykket "voksenpop" gir meg ikke akkurat spenstige assossiasjoner.

Skrevet

Ih - uttrykket "voksenpop" gir meg ikke akkurat spenstige assossiasjoner.

Nei, men det er vel ikke akkurat ment å være "spenstig" heller, tror jeg :-)

Jeg tolker det som litt laidback, ofte melankolsk musikk. Radiohead er f.eks ikke så langt unna Kent på alle områder, selv om de er mer dynamiske og (etter min mening) mer interessante. Men det er litt av den samme typen: laidback, melankolsk etc.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...