collins Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg syns den låta, og ikke minst den sære videoen, er jævlig bra. Flere som syns det? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Njei...helt grei låt, men ikke noe mer. Kent har flere låter som er bedre enn akkurat den. "..........................................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg syns den er nydelig, men har ikke sett videoen. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Man blir trött på ditt jävla gnäll" hehe Lastet ned EP-en for litt siden og måtte bare le da jeg hørte den sangen første gangen 0 Siter
DarkPink Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Syns sangen er like drepende kjedelig som alt annet fra Kent. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kent har flere bra låter, men har ikke hørt akkurat den. Så jeg kan ikke egentlig svare ;-P 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Låten har jeg digget i måneder nå - med videoen kunne jeg ha spart meg for. 0 Siter
Gjest Quacksalver Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hm... er den bra eller er den jævlig? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kent har flere bra låter, men har ikke hørt akkurat den. Så jeg kan ikke egentlig svare ;-P Den er egentlig litt kjedelig i forhold til de beste låtene deres. Men nå er jo ikke alt av Kent like "engasjerende" heller, da. Voksen-pop/deppe-rock - er det en god sjangerbetegnelse på dem? "............................................" 0 Siter
serendipity Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg syntes Kent generelt er svært bra, men liker andre låter bedre. Men låten er så absolutt bra. 0 Siter
serendipity Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Kent har flere bra låter, men har ikke hørt akkurat den. Så jeg kan ikke egentlig svare ;-P Den låtn går ju jämt på radion Amber, du har garantert hørt den! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Den er egentlig litt kjedelig i forhold til de beste låtene deres. Men nå er jo ikke alt av Kent like "engasjerende" heller, da. Voksen-pop/deppe-rock - er det en god sjangerbetegnelse på dem? "............................................" Ih - uttrykket "voksenpop" gir meg ikke akkurat spenstige assossiasjoner. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Ih - uttrykket "voksenpop" gir meg ikke akkurat spenstige assossiasjoner. Nei, men det er vel ikke akkurat ment å være "spenstig" heller, tror jeg :-) Jeg tolker det som litt laidback, ofte melankolsk musikk. Radiohead er f.eks ikke så langt unna Kent på alle områder, selv om de er mer dynamiske og (etter min mening) mer interessante. Men det er litt av den samme typen: laidback, melankolsk etc. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.