Gå til innhold

dårlig_psykiater tilbakemelding

Anbefalte innlegg

jeg skrev tidligere et innlegg som het dårlig psykiater. jeg kommer nå med en tilbakemelding. jeg forsøkte å forklare at jeg ikke mente han brukte riktig metode. Da spurte han meg hvem det var som hadde studert dette lenge og jobbet med det lenge og forklarte at psykoterapi var nettopp det vi gjorde nå og at selv om jeg ikke kunne se hensikten ved dette tidspunktet måtte jeg stole på at det var til mitt eget beste og at han viste best hvilken behandling som passet for meg-

Så dette skulle jeg ikke pratet om , det gikk ikke så bra.

tror jeg slutter jeg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21568-d%C3%A5rlig_psykiater-tilbakemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære (meg) deg, jeg synest ikke du skal slutte, for om han mener at dette er noe av opplegget så synest jeg du skal fortsette, at du har pratet til andre om det som sjedde kan hende han hadde godt av å høre, det beviser vel kansje at du er sterk i deg selv! Stå på det er du som bestemmer, han bare er der for deg!!!! Lykke til vennen:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...