Gå til innhold

Muslimsk politisk leder i Hamas med rødt skjegg?

Anbefalte innlegg

Gjest Rødt skjegg
Skrevet

Er dette farget eller? samboeren sier at det ikke er farget da det ikke er lov. Jeg mener at han ikke kan ha en så knallrød unaturlig farge på skjegget, siden han har svart hår. Hva mener du?

Gjest NilsJOhan
Skrevet

"Hva mener du?"

Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo mulig han har knasket så mye khat at sjegget har blitt misfarget.

Skrevet

"Hva mener du?"

Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting.

Men å skrive et innlegg, gidder du. ;oP

Skrevet

"Hva mener du?"

*LOL* Sannsynligvis ville det kostet mindre å "mene" noe enn å skrive flere linjer hvor du presiserer hvor lite du mener og bryr deg om det.

"............................................."

Gjest Rødt skjegg
Skrevet

"Hva mener du?"

Hvorfor i all verden svarte du da? Du svarte jo din meninig uansett.

Skrevet

Jeg så det jeg også. Og kan det virkelig være "ekte"? Det var jo skrikende oransje. Har aldri sett noe lignende noen gang.

Men kven kveit? Det kan jo være naturlig ...

Gjest LucySky
Skrevet

Men å skrive et innlegg, gidder du. ;oP

Det er ikke forbudt å farge håret i den muslimske verden.

I alle fall er det svært vanlig å bruke hennafarge til å farge alt fra håndflater til - ja, hvitt hår og skjegg.

Ikke sett noen gamle menn med sånt skjegg på busser eller trikker i Oslo? Veldig vanlig.

Skrevet

Det er ikke forbudt å farge håret i den muslimske verden.

I alle fall er det svært vanlig å bruke hennafarge til å farge alt fra håndflater til - ja, hvitt hår og skjegg.

Ikke sett noen gamle menn med sånt skjegg på busser eller trikker i Oslo? Veldig vanlig.

Huh? Det var vel ikke til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...