Gjest Rødt skjegg Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Er dette farget eller? samboeren sier at det ikke er farget da det ikke er lov. Jeg mener at han ikke kan ha en så knallrød unaturlig farge på skjegget, siden han har svart hår. Hva mener du? 0 Siter
Gjest NilsJOhan Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Hva mener du?" Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det er jo mulig han har knasket så mye khat at sjegget har blitt misfarget. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Hva mener du?" Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting. Men å skrive et innlegg, gidder du. ;oP 0 Siter
Prozak Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Hva mener du?" Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting. *LOL* Sannsynligvis ville det kostet mindre å "mene" noe enn å skrive flere linjer hvor du presiserer hvor lite du mener og bryr deg om det. "............................................." 0 Siter
Gjest Rødt skjegg Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 "Hva mener du?" Svar: Absolutt ingenting. Gidder ikke mene noe som helst om slik ubetydelige ting. Hvorfor i all verden svarte du da? Du svarte jo din meninig uansett. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg så det jeg også. Og kan det virkelig være "ekte"? Det var jo skrikende oransje. Har aldri sett noe lignende noen gang. Men kven kveit? Det kan jo være naturlig ... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Men å skrive et innlegg, gidder du. ;oP Det er ikke forbudt å farge håret i den muslimske verden. I alle fall er det svært vanlig å bruke hennafarge til å farge alt fra håndflater til - ja, hvitt hår og skjegg. Ikke sett noen gamle menn med sånt skjegg på busser eller trikker i Oslo? Veldig vanlig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det er ikke forbudt å farge håret i den muslimske verden. I alle fall er det svært vanlig å bruke hennafarge til å farge alt fra håndflater til - ja, hvitt hår og skjegg. Ikke sett noen gamle menn med sånt skjegg på busser eller trikker i Oslo? Veldig vanlig. Huh? Det var vel ikke til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.