Gå til innhold

Fantaserer om misbruk

Anbefalte innlegg

Gjest gremmes

Jeg er en kvinne på 36. Jeg er frisinnet og mitt sexliv er lite forbunnet med skam, men likevel plager det meg at jeg fantaserer om å bli misbrukt. Når jeg leser om voldtekter og misbruk av små barn kan jeg bli kåt, sjøl om jeg syns handlingene er fryktelig grusomme og onde, og har null toleranse for mennesker som utfører slike handlinger. Jeg får så utrolig dårlig samvittighet ovenfor de som er blitt utsatt for dette. Syns det er fryktelig ille at jeg skal bli kåt av å lese om handlinger som har påført andre mennesker ulidelig smerte....

Er det fryktelig unormalt å bli kåt av å lese om slikt??? Jeg fantaserer aldri om å misbruke noen, kun om at jeg sjøl blir misbrukt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215688-fantaserer-om-misbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten skrev hun ikke at hun fantaserte om à misbruke men om à bli misbrukt.

*Er det fryktelig unormalt å bli kåt av å lese om slikt??? Jeg fantaserer aldri om å misbruke noen, kun om at jeg sjøl blir misbrukt.*

Ja jeg leste spørsmålet og svarte på det hun spør om-nemlig om det er normalt.

Det er sikkert mange som blir kåt av å fantasere om å bli misbrukt(en vanlig kvinnefantasi har jeg forstått).Men å bli kåt av å lese om små barn som BLIR misbrukt er ikke særlig normalt,og det var det jeg svarte på.

*Er det fryktelig unormalt å bli kåt av å lese om slikt??? Jeg fantaserer aldri om å misbruke noen, kun om at jeg sjøl blir misbrukt.*

Det er sikkert mange som blir kåt av å fantasere om å bli misbrukt(en vanlig kvinnefantasi har jeg forstått).Men å bli kåt av å lese om små barn som BLIR misbrukt er ikke særlig normalt,og det var det jeg svarte på.

Ja, ikke noe galt med ditt svar; bare kom med MIN mening.

Annonse

Desverre er det sånn at vi ikke kan gjøre noe med fantasiene våre. Noen er heldige og har helt ordinære fantasier, mens andre har litt spesielle fantasier som det helst ikke bør prates hørt om.

Men hvis det er noen "trøst" så kan jeg si at å fantasere om å bli misbrukt er ikke så veldig uvanlig, faktisk er det ganske mange kvinner som har dette som en fantasi, uten at de på noen som helst måte ønsker at fantasien skal gå i oppfyllelse.

Gjest Miss Undercover

Du ser for deg deg selv i situasjonen du leser om. Tror det er likegyldig om det er barn,voksne eller gamle hun leser om. Tror ikke det er noe unormalt nei. Forstår godt hva du mener, selv om man ikke fantaserer om barn eller ønsker de misbrukt.

Gjest gremmes

Ja jeg kan bli kåt av å lese om det dessverre, samtidig som jeg fordømmer handlingen nord og ned og syns det er grusomt at slike handlinger forekommer. Jeg gremmes over at jeg blir kåt når jeg leser om det, men det handler vel om at jeg automatisk ser for meg at jeg selv er lita og blir misbrukt...

Du kan bli kåt av å lese at

andre blir misbrukt-og at også

du misbruker i fantasien.

Det siste er jo bare fantasi-

og det er OK- du gjør jo ingen

virkelig handling.

Så fantasien din er for deg, til

å bli kåt av og mye mer.

Slik er det for mange andre-

også-uten fantasi blir det jo

kjedelig.

lykke til.

Gjest Thekla84

Du ser for deg deg selv i situasjonen du leser om. Tror det er likegyldig om det er barn,voksne eller gamle hun leser om. Tror ikke det er noe unormalt nei. Forstår godt hva du mener, selv om man ikke fantaserer om barn eller ønsker de misbrukt.

Ville bare si meg enig med deg! Du ga et utrolig godt svar! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...