Gjest Gaven Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hva kan jeg kjøpe til min kjæreste som jeg snart har vært sammen med i ett år? Har lyst å kjøpe noe symbolsk, noe som han vil ha resten av sitt liv - som noe smykkegreier? Men hva smykke kjøper man? Ikke ring, akkurat, liksom... 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hvis du skal gi en "gave for livet", så vent til dere har vært sammen mer enn et år. 0 Siter
Gjest Gaven Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hvis du skal gi en "gave for livet", så vent til dere har vært sammen mer enn et år. Jeg gjør det nå, jeg:-) Og blir glad for tips... Jeg har fått mange gaver jeg vil ha for livet, trenger ikke vente med det, vel... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg mener å ha sett smykke med halvt hjerte, og at den motsatte delen av hjertet kan være til motparten? 0 Siter
carma Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Jeg mener å ha sett smykke med halvt hjerte, og at den motsatte delen av hjertet kan være til motparten? Sånn brukte jeg og kjæresten min da vi gikk i 5.klasse *knegg* 0 Siter
org Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det finnes så mange pene smykker. Men skal du gi det til mann eller dame? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Sånn brukte jeg og kjæresten min da vi gikk i 5.klasse *knegg* har du din del enda da? 0 Siter
carma Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 har du din del enda da? Hehe, nei den ga jeg selvfølgelig meget symbolsk tilbake til han da jeg slo opp for å bli sammen med en annen i klassen *ler* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hva med en baby? Eller tupperware, det har jo livstidsgaranti ;p Ei klokke slår jo alltid an.. Eller kjærlighetsring (ord jeg har lært på dol) =) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hehe, nei den ga jeg selvfølgelig meget symbolsk tilbake til han da jeg slo opp for å bli sammen med en annen i klassen *ler* ser det for meg, det var ganske sikkert dramatisk... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hva med en baby? Eller tupperware, det har jo livstidsgaranti ;p Ei klokke slår jo alltid an.. Eller kjærlighetsring (ord jeg har lært på dol) =) Ja, kjøp en baby til han! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Ja, kjøp en baby til han! *LOL* Kan kanskje lage på selve dagen da? ;p 0 Siter
carma Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 ser det for meg, det var ganske sikkert dramatisk... Javisst ;-) 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg gjør det nå, jeg:-) Og blir glad for tips... Jeg har fått mange gaver jeg vil ha for livet, trenger ikke vente med det, vel... Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold... Derfor ville jeg ventet litt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold... Derfor ville jeg ventet litt... Du har ikke noen garanti for at forholdet vil vare livet ut uansett. Mitt eks-forhold varte i 19 år. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Du har ikke noen garanti for at forholdet vil vare livet ut uansett. Mitt eks-forhold varte i 19 år. Det har du rett i, men jeg ville ligget litt lavt med slik "pompøse" handlinger, hvis forholdet bare hadde vart et år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det har du rett i, men jeg ville ligget litt lavt med slik "pompøse" handlinger, hvis forholdet bare hadde vart et år. Det kommer jo helt an på hvordan forholdet er. ) Er man 17 år så er det kanskje litt tidlig... Jeg er 37 og er helt sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv (for andre gang) selv om vi har vært sammen bare ca. 8 1/2 mnd ennå. ) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det har du rett i, men jeg ville ligget litt lavt med slik "pompøse" handlinger, hvis forholdet bare hadde vart et år. Vi var tilogmed så "pompøse" at vi giftet oss før et år var gått... (det har gått bra) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg gjør det nå, jeg:-) Og blir glad for tips... Jeg har fått mange gaver jeg vil ha for livet, trenger ikke vente med det, vel... Bare gi gaven du Du trenger jo ikke akkurat å deklamere at "dette er en gave for livet", selv om den er holdbar :-) Jeg gav min kjære en gullslipsnål med en ørliten diamant da vi hadde vært sammen et år. Den er stadig i bruk, og det gleder jeg meg over å se! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.