Gå til innhold

1-års gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg kjøpe til min kjæreste som jeg snart har vært sammen med i ett år?

Har lyst å kjøpe noe symbolsk, noe som han vil ha resten av sitt liv - som noe smykkegreier?

Men hva smykke kjøper man? Ikke ring, akkurat, liksom...

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du skal gi en "gave for livet", så vent til dere har vært sammen mer enn et år.

Skrevet

Hvis du skal gi en "gave for livet", så vent til dere har vært sammen mer enn et år.

Jeg gjør det nå, jeg:-) Og blir glad for tips...

Jeg har fått mange gaver jeg vil ha for livet, trenger ikke vente med det, vel...

Skrevet

Jeg mener å ha sett smykke med halvt hjerte, og at den motsatte delen av hjertet kan være til motparten?

Skrevet

Jeg mener å ha sett smykke med halvt hjerte, og at den motsatte delen av hjertet kan være til motparten?

Sånn brukte jeg og kjæresten min da vi gikk i 5.klasse *knegg*

Skrevet

Det finnes så mange pene smykker. Men skal du gi det til mann eller dame?

Annonse

Skrevet

Sånn brukte jeg og kjæresten min da vi gikk i 5.klasse *knegg*

har du din del enda da? :)

Skrevet

har du din del enda da? :)

Hehe, nei den ga jeg selvfølgelig meget symbolsk tilbake til han da jeg slo opp for å bli sammen med en annen i klassen *ler*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva med en baby? Eller tupperware, det har jo livstidsgaranti ;p

Ei klokke slår jo alltid an.. Eller kjærlighetsring (ord jeg har lært på dol) =)

Skrevet

Hehe, nei den ga jeg selvfølgelig meget symbolsk tilbake til han da jeg slo opp for å bli sammen med en annen i klassen *ler*

ser det for meg, det var ganske sikkert dramatisk...

;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Hva med en baby? Eller tupperware, det har jo livstidsgaranti ;p

Ei klokke slår jo alltid an.. Eller kjærlighetsring (ord jeg har lært på dol) =)

Ja, kjøp en baby til han!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, kjøp en baby til han!

*LOL*

Kan kanskje lage på selve dagen da? ;p

Skrevet

ser det for meg, det var ganske sikkert dramatisk...

;)

Javisst ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg har fått mange gaver jeg vil ha for livet, trenger ikke vente med det, vel...

Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold...

Derfor ville jeg ventet litt...

Skrevet

Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold...

Derfor ville jeg ventet litt...

Du har ikke noen garanti for at forholdet vil vare livet ut uansett. Mitt eks-forhold varte i 19 år.

Skrevet

Du har ikke noen garanti for at forholdet vil vare livet ut uansett. Mitt eks-forhold varte i 19 år.

Det har du rett i, men jeg ville ligget litt lavt med slik "pompøse" handlinger, hvis forholdet bare hadde vart et år.

Skrevet

Det har du rett i, men jeg ville ligget litt lavt med slik "pompøse" handlinger, hvis forholdet bare hadde vart et år.

Det kommer jo helt an på hvordan forholdet er. :o) Er man 17 år så er det kanskje litt tidlig... Jeg er 37 og er helt sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv (for andre gang) selv om vi har vært sammen bare ca. 8 1/2 mnd ennå. :o)

Skrevet

Vi var tilogmed så "pompøse" at vi giftet oss før et år var gått...

(det har gått bra)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Bare gi gaven du :)

Du trenger jo ikke akkurat å deklamere at "dette er en gave for livet", selv om den er holdbar :-)

Jeg gav min kjære en gullslipsnål med en ørliten diamant da vi hadde vært sammen et år.

Den er stadig i bruk, og det gleder jeg meg over å se!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...