Gjest Gaven Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Bare gi gaven du Du trenger jo ikke akkurat å deklamere at "dette er en gave for livet", selv om den er holdbar :-) Jeg gav min kjære en gullslipsnål med en ørliten diamant da vi hadde vært sammen et år. Den er stadig i bruk, og det gleder jeg meg over å se! Ja, ikke sant. Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer...... 0 Siter
Gjest Gaven Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold... Derfor ville jeg ventet litt... Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer...... Ja, kanskje varer forholdet bare i 3 år, kanskje for alltid, kanskje i to måneder til, men det er vel strengt tatt ikke din oppgave å minne meg på? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ikke sant. Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer...... Helt enig med deg! Den gaven jeg fikk av min kjære, har jeg også fortsatt, men jeg bruker den ikke lenger daglig. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer...... Ja, kanskje varer forholdet bare i 3 år, kanskje for alltid, kanskje i to måneder til, men det er vel strengt tatt ikke din oppgave å minne meg på? Kan dere ikke heller markere 1-års dagen SAMMEN, med en hotellweekend, eller en koselig middag på restaurant? Det ville jeg gjort, men jeg er jo ikke deg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.