Gå til innhold

1-års gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare gi gaven du :)

Du trenger jo ikke akkurat å deklamere at "dette er en gave for livet", selv om den er holdbar :-)

Jeg gav min kjære en gullslipsnål med en ørliten diamant da vi hadde vært sammen et år.

Den er stadig i bruk, og det gleder jeg meg over å se!

Ja, ikke sant. Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer......

Fortsetter under...

Skrevet

Poenget mitt er at det kanskje ikke blir en "gave for livet", om forholdet er over etter 3 år. Det er neppe noe særlig aktuelt for han å betrakte din gave som en gave for livet, når han er over i et nytt forhold...

Derfor ville jeg ventet litt...

Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer......

Ja, kanskje varer forholdet bare i 3 år, kanskje for alltid, kanskje i to måneder til, men det er vel strengt tatt ikke din oppgave å minne meg på?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, ikke sant. Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer......

Helt enig med deg!

Den gaven jeg fikk av min kjære, har jeg også fortsatt, men jeg bruker den ikke lenger daglig.

Skrevet

Poenget var jo ikke å si "her er gaven du skal ha for resten av ditt liv, og vi skal alltid være sammen". Poenget var å gi noe ordentlig, og ikke en skjorte til 700 kroner som han bruker i noen få år... Noe som varer......

Ja, kanskje varer forholdet bare i 3 år, kanskje for alltid, kanskje i to måneder til, men det er vel strengt tatt ikke din oppgave å minne meg på?

Kan dere ikke heller markere 1-års dagen SAMMEN, med en hotellweekend, eller en koselig middag på restaurant?

Det ville jeg gjort, men jeg er jo ikke deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...