Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til hvordan å fjerne pisslukt fra en koffert? Vasking og skrubbing er prøvd, men det stinker fremdeles.kofferten er av tøy.

Skrevet

vil løk skiver trekke til seg lukt? Hørte noe om det men kan ikke si sikkert. Vann med potetmel på er og noe jeg har hørt.

Gjest trultemor25
Skrevet

kjøpe ny!

Hehe, det skulle jeg også til å si!!!

Skrevet

kjøpe ny!

jo...om man ikke finner billigere alternativ ;)

Skrevet

Hehe, det skulle jeg også til å si!!!

hihi

Skrevet

Har du pissa i kofferten???

ja. jeg tenker koffert på det viset ;P

heh. nei. er ei venninne som har en pus som har tissa i kofferten hennes. lite skøy.

Gjest M.Angelica
Skrevet

heh. nei. er ei venninne som har en pus som har tissa i kofferten hennes. lite skøy.

He he.. Det var oppklarende =)

Går det an å fjerne kattepisslukt da? Den er jo så sterk.. :/

Skrevet

He he.. Det var oppklarende =)

Går det an å fjerne kattepisslukt da? Den er jo så sterk.. :/

ja. jeg vet. det er jo en grunn til at man steriliserer innekatter. så de ikke pisser ned veggene....lukta er ikke så lett å fjerne. men det må jo gå ann å fjerne den fra tøy?

Gjest trultemor25
Skrevet

Bedre det enn å tisse oppi posene julegavene ligger gjemt i nede i kjelleren.. men.. kjipt med tiss i koffterten også sikkert.

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja. jeg vet. det er jo en grunn til at man steriliserer innekatter. så de ikke pisser ned veggene....lukta er ikke så lett å fjerne. men det må jo gå ann å fjerne den fra tøy?

Får du plass til denne i vaskemaskina da? ;)

Neida, du får nok et god råd her. Her på dol får man svar på det meste =)

Skrevet

Bedre det enn å tisse oppi posene julegavene ligger gjemt i nede i kjelleren.. men.. kjipt med tiss i koffterten også sikkert.

poeng. men ja. kjipt.

Skrevet

Får du plass til denne i vaskemaskina da? ;)

Neida, du får nok et god råd her. Her på dol får man svar på det meste =)

heh. ja. jeg vet ikke hvor stor den er desverre. og en koffert bør vel strengt tatt ikke slenges i noen vaskemaskin?

får alltid svar her ;)

Skrevet

Har egentlig ikke peiling.

Kan kofferten dynkes i salmiakk og deretter skylles og tørkes? Hm. Vet ikke om jeg ville fulgt mitt eget råd...

Skrevet

Dynk den skikkelig inn med eddik 7%, la det stå i et par dager og legg kofferten i dusjen eller badekar for skikkelig spyling:-)

Vask den deretter med vanlig vaskepulver...

Eddik er supert mot ekle lukter;-)

Skrevet

Dyrlegen har en spray som neutraliserer slike "dyrelukter". Koster ca kr50 og virker veldig bra. Vi hadde også en katt som tissa på alt i en periode.

Spør hos dyrlegen eller i en dyrebutikk.

hare1365380455
Skrevet

heh. ja. jeg vet ikke hvor stor den er desverre. og en koffert bør vel strengt tatt ikke slenges i noen vaskemaskin?

får alltid svar her ;)

Jeg vasket en veske i vaskemaskinen en gang, og den overlevde! Jeg ville nok prøvd det.

Skrevet

kjøpe ny!

Forsvinner lukta om hun kjøper ny tror du? Kanskje den blir så misunnelig på den nye at den skjerper seg og tar en dusj?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...