Gå til innhold

Sauna solution

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klikket tilfeldigvis innom tv3 istad og da reklamerte de for noe som het sauna solution fra tvshop. Jeg må si jeg ble litt fasinert og fortsatte og se på programmet. Min konklusjon er at noe mer idiotisk apparat for å slanke bort noen kilo tror jeg man skal lete lenge etter. Er det virkelig noen som tror på dette??

Det morsomste var da de plukket ut en "tilfeldig" mann fra salen til å prøve dette. Han hadde det på seg i rundt en times tid og vips så hadde han gått ned 4 cm rundt magen -så enkelt var det liksom.

Nei det er mye rart man skal prøve å selge, og det verste er at det sikkert er mange som biter på i håp om å gå ned noen raske kilo.

Her er forøvrig linken:

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes jo ingen grenser for tv-shops idioti, men det at de fortsetter å selge sine vindunderprodukter tyder på at folk faktisk kjøper dem.

Har tidligere sett litt på galskapen selv, og det er ganske fantastisk at folk går på idiotien. På den ene siden sitter Chuck Norris, en tidligere toppatlet i kampsport, og påstår at han har fått sin kropp via diverse ubrukelige produkter, og på den andre siden sitter Cory Everson, en tidligere bodybuilder i verdenseliten, og påstår at kroppen hennes er et resultat av de ubrukelige produktene.

Nå vet kanskje ikke folk flest hvem Cory Everson er, men de fleste vet at Chuck Norris ikke har fått sin kropp på grunn av det ene produktet mer idiotisk enn det andre.

Den greia i linken din kommer nok til å selge den også, uansett hvor sykt det er. Årsaken er den samme som hvorfor ubrukelige slankepiller og helsekostprodukter er storindustri:

De fleste slankefolk er idioter, og går for den enkle løsningen etter den andre, uansett hvor lite sannsynlig det er at produktet de velger vil gjøre noe annet enn deres respektive lommebøker tynnere.

Folk er late og dumme.

Heldigvis er det så mye fornuftig fokus på kropp og kosthold i media for tiden, noe det har vært de siste årene, at jeg tror mange har lært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...