Gå til innhold

Pris dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois:)

Er det dyrt med 35,- kr. pr. time for svart dagmamma?!

Fortsetter under...

Skrevet

Mye dyrere enn bhg i alle fall. 8 timer om dagen 5 dager i uka blir ca. 4500,- i mnd, 9 timer om dagen blir 6300,-. Bhg nå koster 2250,- i mnd... Har du kontantstøtte blir det jo alikevel en god del du må ut med utenom. Eller har du tenkt å ta den prisen selv?

thuva1365380402
Skrevet

Har min sønn hos dagmamma, og vi betaler for full dag kr. 200,-. Er han der mindre enn 3 timer betaler vi kr. 100,-. Han har med seg matpakke, men han får også mat der som f.eks. middag hvis jeg henter han etter at de spiser middag selv.

Skrevet

Jeg har betalt ei venninne den prisen når hun en sjelden gang har passet mine barn. Men da har det vært snakk om bare en eller to dager, og ikke som en fast ordning.

Skrevet

Heisann!

Takk for svar :) Nei, har fått en strålende dagmamma til guttungen.. men syntes det var litt dyrt med 35,- kr. for svart dagmamma.. Men har ikke tenkt å klage på det. 2 dager i uken og bare frem til sommeren.. Så får jeg heller bare finne meg i det.

Kunne jo tenkt meg det var hvit, men det ville hun ikke...

Annonse

Skrevet

Mye dyrere enn bhg i alle fall. 8 timer om dagen 5 dager i uka blir ca. 4500,- i mnd, 9 timer om dagen blir 6300,-. Bhg nå koster 2250,- i mnd... Har du kontantstøtte blir det jo alikevel en god del du må ut med utenom. Eller har du tenkt å ta den prisen selv?

Får selvfølgelig ikke dagmamma :( 2 dager i uken blir faktisk 2400,- men likevel billigere enn barnehage pga. at jeg beholder kontantstøtten...

Men er jo litt surt at dagmamma 2 dager i uken er like dyrt som barnehage 5 dager i uken :) Men han har det ihvertfall godt!

Skrevet

Får selvfølgelig ikke dagmamma :( 2 dager i uken blir faktisk 2400,- men likevel billigere enn barnehage pga. at jeg beholder kontantstøtten...

Men er jo litt surt at dagmamma 2 dager i uken er like dyrt som barnehage 5 dager i uken :) Men han har det ihvertfall godt!

.. feilskriving i første setning

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...