Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har veldig ømt penishode (tror jeg?) og lurer på om dette blir et problem under samleie..

Ser mange bruker hudkrem ol. når de tilfredsstiller seg selv, men dette er ikke bra nok for meg..

Da mener jeg om man har forhuden trekt tilbake og hånden direkte på hodet..

Dette er ikke direkte VONDT, men ikke behagelig heller..

om jeg bruker forhuden som beskyttelse er det ikke noe problem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215733-f%C3%B8lsom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Penishodet er i utgangspunktet et av de mest følsomme områdene på kroppen, siden nerveendene her sitter svært tett.Det er også mulig penishodet ditt er ekstra følsomt fordi det er beskyttet under forhuden. Noen herder det ved å trekke forhuden bort fra hodet og gå i bukser i et stoff som gnisser mot hodet.

Når du onanerer kan hjelpe om du prøver å feste grepet lenger ned på penishodet. Varier og bruk forhuden over penishodet som hovedaktivitet.

Ikke engste deg for at det skal gjøre vondt under samleiet. Når hun du er sammen med er opphisset og skjeden hennes av den grunn er våt, og dere tar det med ro og ikke har spesielt hard sex, er sjelden penishodet spesielt utsatt under samleiet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215733-f%C3%B8lsom/#findComment-1593083
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...