Gå til innhold

Lydbøker

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Er det noen av dere som pleier å høre på lydbøker? Jeg har tenkt å låne en på biblioteket. :)

Fortsetter under...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg låner lydbøker på biblioteket hele tiden. Laster dem over på Ipoden min, og hører dem når det passer meg.

Jeg digger lydbøker, og syntes at det er deilig å bli lest for.

Sist så hørte jeg den nye boka til Jo Nesbø - Frelseren, lest av norges deiligste stemme; Trond Espen Seim!

Mmmmm, det var tre deilige menn på en gang det - Harry Hole, Jo Nesbø og Trond Espen Seim.

*smatter fornøyd*

Skrevet

Lydbøker er kjempesaker! Pleier å høre på lydbok når jeg tar bussen til og fra jobb, har fått med meg mye på lydbok som jeg ikke hadde orket lese i bokform ja.

Skrevet

Har aldri lånt til meg selv, men massevis til ungene :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg låner stadig lydbøker til barna, spesielt til minstemann.

Jeg har lånt noen til meg selv også, men jeg foretrekker å lese bøkene i stedet.

Skrevet

Lydbøker er kjempesaker! Pleier å høre på lydbok når jeg tar bussen til og fra jobb, har fått med meg mye på lydbok som jeg ikke hadde orket lese i bokform ja.

Det samme har jeg, bl.a alle bøkene om .....Lavransdatter. Helt jernteppe på fornavnet.

Annonse

Skrevet

Det samme har jeg, bl.a alle bøkene om .....Lavransdatter. Helt jernteppe på fornavnet.

Kristin?

Skrevet

Kristin...

Skrevet

Kristin...

Både Sofline og Ugga Bugga har helt rett. Det var Kristin. Innimellom blir jeg helt oppgitt av meg selv.

Skrevet

Både Sofline og Ugga Bugga har helt rett. Det var Kristin. Innimellom blir jeg helt oppgitt av meg selv.

Jeg kjenner godt til det der med å plutselig ikke huske ting det ikke er noen grunn til man ikke husker...

Skrevet

Jeg kjenner godt til det der med å plutselig ikke huske ting det ikke er noen grunn til man ikke husker...

Får tømme hardisken min:-) Husker alt for mye unødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...