Gå til innhold

BigBrother på søndag

Anbefalte innlegg

Gjest tv-tittern
Skrevet

Jøss. Så i programoversikten at sesongstart for BigBrother er f.k. søndag.

Så liten "blest" det har vært rundt det nå da ....

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, slike møkkaprogrammer bør forbigåes i stillhet.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Ja, slike møkkaprogrammer bør forbigåes i stillhet.

Å kjenner jeg meg selv rett følger jeg vel med i år også ....

Skrevet

ja, blir nok å kikke litt.

Skrevet

Ja det har vært dårlig.

Jeg gleder meg til en ny sesong jeg.

Skrevet

*måper*

Annonse

Skrevet

*måper*

Enig med deg. Har vel såvidt tittet innom i noen minutter og jeg synes det er så usigelig pinlig på deltakternes vegne at jeg klarer ikke å se på.

Ikke synes jeg det er interessant å se folk drite seg ut på direkten heller.

Skrevet

Et mer intetsigende og håpløst idiotisk program skal du lete lenge etter. Fatter og begriper ikke hvilken spenning folk ser i å sitte inne i et hus i 100 dager, krangle og drikke og knulle på tv. Og program lederne må nok få en vannvittig lønn som stiller opp med trynet sitt på noe sånt tull.

Mener

Skrevet

Oj, skulle jo til tv-tittern da. Ble litt engasjert på oppgittheten min her :o)

Skrevet

Enig med deg. Har vel såvidt tittet innom i noen minutter og jeg synes det er så usigelig pinlig på deltakternes vegne at jeg klarer ikke å se på.

Ikke synes jeg det er interessant å se folk drite seg ut på direkten heller.

Det er ufattelig at folk ser på slikt møl når de vil se TV, og gjerne har 10-12 kanaler å velge i.

Skrevet

Det er ufattelig at folk ser på slikt møl når de vil se TV, og gjerne har 10-12 kanaler å velge i.

ja, det er godt vi er forskjellige ;)

Jeg kommer til å se hvem som går inn pga kjenner noen søkere. Men selv om jeg kommer til å titte litt, så betyr det ikke at big brother skal gå foran andre ting.

Skrevet

Det er ikke stort bedre på disse andre 10-12 kanalene heller.

Hva skal vi se på mener du?

Skrevet

Et mer intetsigende og håpløst idiotisk program skal du lete lenge etter. Fatter og begriper ikke hvilken spenning folk ser i å sitte inne i et hus i 100 dager, krangle og drikke og knulle på tv. Og program lederne må nok få en vannvittig lønn som stiller opp med trynet sitt på noe sånt tull.

Mener

Fint at du har av på knapp på tv da eller kan svisje over til noen annet så slipper du å ergre deg så innmari.

Annonse

Skrevet

Fint at du har av på knapp på tv da eller kan svisje over til noen annet så slipper du å ergre deg så innmari.

Det ergrer meg ikke mer enn at jeg ikke fatter at folk gidd. Det må være mer ok ting å bruke tiden på vil jeg tro. Og folk snakker jo stadig om hvor lite tid man har til alt mulig, tv er en stor, stygg tidstyv.

Bruker av knappen titt og ofte jeg. Gjør du?

Spør

Gjest ser div.
Skrevet

Det er ikke stort bedre på disse andre 10-12 kanalene heller.

Hva skal vi se på mener du?

Man må da ikke se på tv?;)

Skrevet

Det ergrer meg ikke mer enn at jeg ikke fatter at folk gidd. Det må være mer ok ting å bruke tiden på vil jeg tro. Og folk snakker jo stadig om hvor lite tid man har til alt mulig, tv er en stor, stygg tidstyv.

Bruker av knappen titt og ofte jeg. Gjør du?

Spør

Jeg ser nesten ikke på tv jeg heller.

begynte først i år å se idol,har ikke sett en eneste episode av hotel cæsar og fulgte bare med på første del av lost.

Bigbrother er noe jeg har lyst til å se på men det betyr ikke at jeg ser på det hver dag.

Hvis jeg vil kan jeg se på bigbrother døgnet rundt men jeg gjør det ikke.

Skjønner egentlig ikke hva den store forskjellen mellom å sitte å dole og se bigbrother er?

Skrevet

Man må da ikke se på tv?;)

Nei det må man heller ikke.

Skrevet

begynte først i år å se idol,har ikke sett en eneste episode av hotel cæsar og fulgte bare med på første del av lost.

Bigbrother er noe jeg har lyst til å se på men det betyr ikke at jeg ser på det hver dag.

Skjønner egentlig ikke hva den store forskjellen mellom å sitte å dole og se bigbrother er?

Dol er vel en smule mer lærerikt enn å glo på unge mennesker som blir foret med alkohol når det blir for dødt i huset. Og hvorfor blir de foret med alkohol? For å gjøre dumme ting som man kun synes er festlig om man selv er drita. Bra tv?? Nope. TVN undervurderer seerne sine til de grader.

På dol kan man få ut frustrasjoner, spørre om det man lurer på, diskutere (eller lære å diskutere) og finne ut om ting og tang om kroppen. Kan man det med BB? Nope, bare pr-kåthet der gitt.

Det er forskjellen. Jeg har bare ikke sansen for BB. Men kos deg du, for all del :o)

Gjest znikkznakk
Skrevet

"Skjønner egentlig ikke hva den store forskjellen mellom å sitte å dole og se bigbrother er?"

Den helt store forskjellen tror jeg vi må lete lenge etter. Dol er ikke lærerikt, alt for mye frustrasjon og usaklighet. Og det er BB også.

Skrevet

"Skjønner egentlig ikke hva den store forskjellen mellom å sitte å dole og se bigbrother er?"

Den helt store forskjellen tror jeg vi må lete lenge etter. Dol er ikke lærerikt, alt for mye frustrasjon og usaklighet. Og det er BB også.

Det finnes jo annet her enn forum da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...