tuss&troll Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ser at Elkjøp har tilbud på DAB-radioen nå. Vi har Tivoli-radio på jobb, og jeg får ikke fullrost lydkvaliteten på den radioen. Er det noen her som vet om DAB-radioen har like bra lydkvalitet ? 0 Siter
Simen Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Den har absolutt like bra lydkvalitet som den "vanlige" Tivoli radioen. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ehhh.. er det Tivoli's DAB radio det er tilbud på, eller en som ligner? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Ehhh.. er det Tivoli's DAB radio det er tilbud på, eller en som ligner? Det er denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_00006bOHtQrB?ProductID=DSDD4QFWQE4AAAEHo0YJjbz_&CatalogCategoryID=b%2erD4QFWKsEAAAEHmM1TJ5Pv&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=ZONOSOUND%20ZDS21 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det er denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_00006bOHtQrB?ProductID=DSDD4QFWQE4AAAEHo0YJjbz_&CatalogCategoryID=b%2erD4QFWKsEAAAEHmM1TJ5Pv&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=ZONOSOUND%20ZDS21 Da tror jeg kanskje du skal revurdere Simens svar,- jeg syns jeg kan tyde at han tror du mener Tivoli sin DAB radio.... 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Nå har ikke jeg hørt Tivoli radioer før, men folk roser de jo. Jeg kan GARANTERE deg at den radioen du referer til ikke har like god lyd. For det første, så er ikke DAB utbygd noe særlig utover noen storbyer, men du bor vel i ett slikt område? 0 Siter
tuss&troll Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Nå har ikke jeg hørt Tivoli radioer før, men folk roser de jo. Jeg kan GARANTERE deg at den radioen du referer til ikke har like god lyd. For det første, så er ikke DAB utbygd noe særlig utover noen storbyer, men du bor vel i ett slikt område? Nei, det er ikke utbygd til DAB sendinger her enda, men en kan evt. bruke den som vanlig FM radio inntil det er ferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.