Prozak Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301329 Uten at jeg har noen personlig dyp kjennskap til det, så stemmer ikke dette så altfor verst med det inntrykket jeg har hatt av de jeg har møtt. "..........................................." 0 Siter
collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Du mener dette sitatet?: "Braathens-flygerne har lenge følt at Norsk Flygerforbund ikke har gitt dem nødvendig backing etter sammenslåingen med SAS. Internt i SAS-Braathens har det vært stor misnøye, blant annet fordi mange Braathens-flygere føler de blir ansett som og behandlet som B-piloter av sine SAS-kolleger" Altså snørrhovne SAS-piloter? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Du mener dette sitatet?: "Braathens-flygerne har lenge følt at Norsk Flygerforbund ikke har gitt dem nødvendig backing etter sammenslåingen med SAS. Internt i SAS-Braathens har det vært stor misnøye, blant annet fordi mange Braathens-flygere føler de blir ansett som og behandlet som B-piloter av sine SAS-kolleger" Altså snørrhovne SAS-piloter? Nei, jeg tenkte mer på at SAS-pilotene nekter å godta Braathens-piloter som instruktører på enkelte innflyginger (eller hva det nå var), til tross for at sistnevnte har høyere kompetanse. "............................................" 0 Siter
collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Nei, jeg tenkte mer på at SAS-pilotene nekter å godta Braathens-piloter som instruktører på enkelte innflyginger (eller hva det nå var), til tross for at sistnevnte har høyere kompetanse. "............................................" Jeg hadde en økonomisk fight for noen år siden, med en SAS-pilot som hadde ei gærn kjerring som ikke ville(kunne?) betale for seg. Jeg tok et møte med de begge. Piloten gjorde en så dårlig figur i møtet, at jeg sa jeg ved hver flight jeg hadde i framtida, kom til å sjekke at ikke HAN satt i cockpit, for du inngir ikke særlig tillit.;o) Toppen på kransekaka var den gærne kjerringa, som spurte meg: "Vet du hvem min mann er?" *LER* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.