Gjest Megalight Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Nå har jeg hatt mestruasjonssmerter siden mandag- ikke like vondt som en vanlig menstruasjon, men de samme "krampene". Problemet er, jeg blør jo ikke,.... Noen så har en logisk forkalring på hvorfor dette skjer, aldri opplved dette... 0 Siter
Gjest Megalight Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Gravid? Er det normalt å ha sånne kramper da? For det føles som om jeg har mensen.... Folk som går gravide kan vel umulig ha det sånn i 9mnd? Tanken har slått meg da, at jeg kan være gravid... 0 Siter
carma Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Er det normalt å ha sånne kramper da? For det føles som om jeg har mensen.... Folk som går gravide kan vel umulig ha det sånn i 9mnd? Tanken har slått meg da, at jeg kan være gravid... Det er normalt å ha mens-smerten i starten av svangerskapet, ja. 0 Siter
Gjest Megalight Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det er normalt å ha mens-smerten i starten av svangerskapet, ja. Tok test i går da som var negativ, men venter egentlig ikke mensen før senest mandag- dvs. har ikke anelse når jeg skal ha- men hvertfall innen mandag... Pokker ta, jeg har jo sånnsett mangen tegn på graviditet, griner jo som aldri før- Vel, da får jeg vente til mandag før jeg tar testen på ny, og i mellomtiden får jeg lavær å spise IBUX kanskje..... Og heller ikke drikke i helga Sånn kan det gå... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Tok test i går da som var negativ, men venter egentlig ikke mensen før senest mandag- dvs. har ikke anelse når jeg skal ha- men hvertfall innen mandag... Pokker ta, jeg har jo sånnsett mangen tegn på graviditet, griner jo som aldri før- Vel, da får jeg vente til mandag før jeg tar testen på ny, og i mellomtiden får jeg lavær å spise IBUX kanskje..... Og heller ikke drikke i helga Sånn kan det gå... Eh..jeg må innrømme at du høres en anelse gravid ut... Jeg grein også for ingenting helt i starten av svangerskapene. Det er ingen vits i å teste før den dagen du venter mens. Når man er nygravid kjennes det ut som mensen er rett om hjørnet (menssmerter), men den kommer aldri... Lykke til og satser på at testen gir deg det resultatet du vil ha ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.