Gå til innhold

Klesbutikk - lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fast ansatte, DYKTIGE selgere, tjener vel ikke så alle verst, men unge tyggegummityggende deltidshjelper med begrenset selgererfaring får noe bortimot knapper og glansbilder..

De har en drøm om jobbe med klær, og det utnytter butikkene.

Gjest vil jeg tro
Skrevet

Fast ansatte, DYKTIGE selgere, tjener vel ikke så alle verst, men unge tyggegummityggende deltidshjelper med begrenset selgererfaring får noe bortimot knapper og glansbilder..

De har en drøm om jobbe med klær, og det utnytter butikkene.

Hehe, visste ikke at man delte inn lønna til faste ansatte etter hvor dyktig man er...

Gjest Hennes & Mauritz
Skrevet

Hos oss har de som er over 22 år 128 pr. time + bonus og tillegg

Det er vel 110 pr time mellom 20-22 år

Skrevet

Hehe, visste ikke at man delte inn lønna til faste ansatte etter hvor dyktig man er...

Klart at de dyktigste tjener best! Visste du ikke det?

De beste selgerne blir ofte hentet over til konkurrenter til en høyere lønn. Slik er det i nesten alle bransjer.

Gjest vil jeg tro
Skrevet

Klart at de dyktigste tjener best! Visste du ikke det?

De beste selgerne blir ofte hentet over til konkurrenter til en høyere lønn. Slik er det i nesten alle bransjer.

Jo, klart!

Jeg tenkte innen samme bedrift jeg da...

Skrevet

Jo, klart!

Jeg tenkte innen samme bedrift jeg da...

Det er også lønnsforskjeller innad i samme butikk blant de fast ansatte.

Gjest vil jeg tro
Skrevet

Det er også lønnsforskjeller innad i samme butikk blant de fast ansatte.

Ja, for jeg jobber jo ikke i butikk selv og aner jo ingenting om du tuller eller ikke, nei da...

Skrevet

Ja, for jeg jobber jo ikke i butikk selv og aner jo ingenting om du tuller eller ikke, nei da...

Personen tuller ikke.

Sånn er det jo bare, logisk nok det.

Skrevet

Overalt(nesten), uansett bransje i det private, så tjener de dyktigste mest. Slik MÅ det være, syns jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Minst 100 i timen hvis du er over 18. Og mange gir bare minstelønn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...