collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Fast ansatte, DYKTIGE selgere, tjener vel ikke så alle verst, men unge tyggegummityggende deltidshjelper med begrenset selgererfaring får noe bortimot knapper og glansbilder.. De har en drøm om jobbe med klær, og det utnytter butikkene. 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Fast ansatte, DYKTIGE selgere, tjener vel ikke så alle verst, men unge tyggegummityggende deltidshjelper med begrenset selgererfaring får noe bortimot knapper og glansbilder.. De har en drøm om jobbe med klær, og det utnytter butikkene. Hehe, visste ikke at man delte inn lønna til faste ansatte etter hvor dyktig man er... 0 Siter
Gjest Hennes & Mauritz Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hos oss har de som er over 22 år 128 pr. time + bonus og tillegg Det er vel 110 pr time mellom 20-22 år 0 Siter
collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hehe, visste ikke at man delte inn lønna til faste ansatte etter hvor dyktig man er... Klart at de dyktigste tjener best! Visste du ikke det? De beste selgerne blir ofte hentet over til konkurrenter til en høyere lønn. Slik er det i nesten alle bransjer. 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Klart at de dyktigste tjener best! Visste du ikke det? De beste selgerne blir ofte hentet over til konkurrenter til en høyere lønn. Slik er det i nesten alle bransjer. Jo, klart! Jeg tenkte innen samme bedrift jeg da... 0 Siter
collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jo, klart! Jeg tenkte innen samme bedrift jeg da... Det er også lønnsforskjeller innad i samme butikk blant de fast ansatte. 0 Siter
Gjest vil jeg tro Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det er også lønnsforskjeller innad i samme butikk blant de fast ansatte. Ja, for jeg jobber jo ikke i butikk selv og aner jo ingenting om du tuller eller ikke, nei da... 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, for jeg jobber jo ikke i butikk selv og aner jo ingenting om du tuller eller ikke, nei da... Personen tuller ikke. Sånn er det jo bare, logisk nok det. 0 Siter
collins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, for jeg jobber jo ikke i butikk selv og aner jo ingenting om du tuller eller ikke, nei da... Overalt(nesten), uansett bransje i det private, så tjener de dyktigste mest. Slik MÅ det være, syns jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Minst 100 i timen hvis du er over 18. Og mange gir bare minstelønn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.