Gå til innhold

Hvor varmt har dere det inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor varmt har dere det inne? Hos meg ligger det på 23 grader, men likevel er jeg småfrossen.

Fortsetter under...

Skrevet

Opplevelsen av innetemperatur har med dagsformen å gjøre. 23 grader kan være for varmt noen ganger, og iskaldt andre ganger.

Men det virker som en normal temperatur.

fuji1365380447
Skrevet

Ca 21 grader, men da har jeg på meg fleese når jeg er hjemme.

Gubben går i t-sjorte og holder på å svette seg ihjel...

Stress å ha så forskjellig temperaturbehov.

Gjest Megalight
Skrevet

26 grader, ellers fryser jeg vettet utav meg,,,

Skrevet

Det varierer fra rom til rom og om vi holder på å fyre.

Jeg synes det er behagelig med 22-24 grader i stua, der vi stort sett sitter stille. Ellers i huset kan det være 20-22 grader - litt varmere på badet igjen da :-)

Mannen min vil stort sett alltid ha det varmere enn meg...

Annonse

Skrevet

22 grader pleier å holde, men når jeg kommer hjem fra jobb og setter meg ned, fryser jeg selv om det er 25 grader inne.

Gjør jeg husarbeid kan det ikke være mer enn 22, da blir det for varmt å gjøre noe.

Gjest blomsterløk
Skrevet

På stua har vi ca. 22-23 grader, i gangen er det under 20, kanskje også 18 grader. Men på badene er det nok nærmere 25.

Skrevet

Litt usikker på det eksakte gradetallet - rundt 21-22 garder kanskje??

Men det må være slik at jeg slipper å gjøre husarbeid i bare undertøyet fordi det er for varmt å ha på tøy! ;-)

Det betyr gjerne at når husarbeidet er gjort og man setter seg rolig i sofaen, så er det som regel behov for å ha på en innejakke eller genser, for bare t-skjorta kan bli lått småkaldt da (vinterstid - ikke om sommeren).

skorpionfisken
Skrevet

26 grader, ellers fryser jeg vettet utav meg,,,

Phu, det er altså flere som sløser med fyringsutgiftene her.

Mitt termometer insisterer på at det er 26 grader i stua, selv synes jeg det bare er sånn det må være. Kryper det ned mot 24 blir det kaldt.

Det henger ikke så langt unna en ovn da, så det er mulig det ikke er så varmt akkurat der jeg sitter.

Skrevet

I går kveld viste graderstokken på kjøkkenet at det var 1,1 grader ute og 22,2 inne. Passelig. Men da er det nok litt kaldere på stua og der kunne det godt vært et par grader varmrere ja.

Skrevet

Har sett på en del av svarene i denne tråden, de fleste har det så varmt at jeg hadde sovna...

Vi har ca 22 grader på badet, og 18-20 grader i de andre oppholdsrommene. Ingen oppvarming på soverommet, der får jeg det ikke kaldt nok.

Skrevet

Jeg liker å ha det på 25grader, det er behagelig.

Annonse

Skrevet

ca 22 grader på stua.

soverommene har ingen varme.

Badet ca 23-24 grader.

delphina1365380402
Skrevet

Vi har ca 18-19 i oppholdsrommene; det er mest behagelig synes vi. På soverommet er vinduet alltid åpent og når det er minusgrader ute er det nok ikke mer enn ca 12 grader der. Ungene har det også kjølig på sine soverom. Badet er stort og deilig, har varmekabler - og ca 25 grader.

Gjest lysrøret
Skrevet

Badet er fra 25-30 grader.

Stua om dagen når vi går og kommer hele tiden er ca. 21 grader. Men om kvelden vil jeg ha det så varmt at jeg kan gå i t-skjorte inne uten å fryse. Da bør det være rundt 24-25 grader.

I soverom har vi ca.20 grader. Ungene sparker av seg sengetøyet hele natten så det bør ikke være kaldere da blir de bare frysne.

Gjest Aimabel
Skrevet

Samboern og bikkja trives best i kjellertemperatur. Selv liker jeg gjerne opptil 25. Derfor møtes vi på halvveien, samboern sitter i shorts og t-shorte, jeg sitter tullet inn i pledd. Og vi har omtrent 20 grader i leiligheten. Kankjse 18-19 på soverommet.

Skrevet

Vi har ca 18-19 i oppholdsrommene; det er mest behagelig synes vi. På soverommet er vinduet alltid åpent og når det er minusgrader ute er det nok ikke mer enn ca 12 grader der. Ungene har det også kjølig på sine soverom. Badet er stort og deilig, har varmekabler - og ca 25 grader.

18-19?! Det er jo iskaldt! Husker da jeg var dagmamma hjemme hos en familie, de pleide å ha 17-18-19 grader inne på dagen, skal tro om de i det hele tatt tenkte på at ungen og jeg var der? Jeg pleide alltid å kle meg skikkelig godt når jeg skulle være der.

Skrevet

18-19?! Det er jo iskaldt! Husker da jeg var dagmamma hjemme hos en familie, de pleide å ha 17-18-19 grader inne på dagen, skal tro om de i det hele tatt tenkte på at ungen og jeg var der? Jeg pleide alltid å kle meg skikkelig godt når jeg skulle være der.

26 grader nå :-) mmmmm

Gjest Aimabel
Skrevet

26 grader nå :-) mmmmm

Det hørtes deilig ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...