Gå til innhold

Hvor varmt har dere det inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å ha 22-24 grader i oppholdsrommene, litt varmere på badet, og rundt 18-20 på soverommene..

Fortsetter under...

Skrevet

I stua er det ca 23 grader. Det er passe til å gå med t-skjorte.

Skrevet

22 i oppholdsrom, 25 på badet og 10-12 på soverommet.

Skrevet

Jeg liker å ha det på 25grader, det er behagelig.

En får vist kløfta si ved en slik temperatur, vettu ;-)

Jeg har ikke store kløften å vise fram, så vi har det ca 4-5 grader kaldere enn deg.

Skrevet

Jeg koser meg i rundt 25 grader, og mannen min svetter.

Vi har stort sett 25 grader i stua der jeg koser meg og mannen min går barbeint i kort bukse og T-skjorte. :o)

På badet er det vel hakket varmere enn i stua, og på soverommet har vi 15-16 grader.

Annonse

Skrevet

Som regel 20-23 grader i oppholdsrommene.

På soverommet er det 12-15 grader.

Skrevet

Som regel 20-23 grader i oppholdsrommene.

På soverommet er det 12-15 grader.

12-15 grader? Høres kaldt ut...

Skrevet

12-15 grader? Høres kaldt ut...

Jepp, det er det! Jeg sover så godt når det er kaldt. Liker å ligge utendørs også, jeg da. ;o)

Skrevet

Jepp, det er det! Jeg sover så godt når det er kaldt. Liker å ligge utendørs også, jeg da. ;o)

Jeg liker egentlig også at det er kaldt, men jeg har en tendens til å sparke dyna av om natta, også så våkner jeg av at jeg fryser.

Skrevet

En får vist kløfta si ved en slik temperatur, vettu ;-)

Jeg har ikke store kløften å vise fram, så vi har det ca 4-5 grader kaldere enn deg.

Hehe ja det er akkurat derfor jeg har det så varmt, for å vise frem kløften ;)

Neida desverre er ikke kløften min sånn kjempe mye å skryte av den heller..

Skrevet

Jeg liker det godt og varmt og har gjerne 25 grader i stuen min:)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

25/26 grader i stuen. Ca 20 på soverommene. Før hadde vi det veldig varmt på badet, men nå er badet så stort at det hadde vært svindyrt hvis vi skulle hatt varmekablene på fullt hele tiden.

Annonse

fuji1365380447
Skrevet

25/26 grader i stuen. Ca 20 på soverommene. Før hadde vi det veldig varmt på badet, men nå er badet så stort at det hadde vært svindyrt hvis vi skulle hatt varmekablene på fullt hele tiden.

Hallo? var ikke det helt utrolig varm?

Selv jeg hadde syntes at det var for varmt.

Går dere rundt i t-skjorte hele tiden?

*sjokka*

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hallo? var ikke det helt utrolig varm?

Selv jeg hadde syntes at det var for varmt.

Går dere rundt i t-skjorte hele tiden?

*sjokka*

jeg er en stor frysepinne. Men jeg har bedret meg veldig. Før skrudde jeg ovnen på 28 grader!:) Jeg har ikke noen måleinstrument til å måle den reelle luften i stuen, men jeg skrev det jeg stiller ovnen på.

Jeg må legge til at det første samboeren min gjør når han kommer hjem er å kle av seg omtrent alt:)

Vi har hatt en del diskusjoner på det. Av og til er jeg grei og åpner et vindu, men da må jeg kle på meg selv.

Skrevet

Hehe ja det er akkurat derfor jeg har det så varmt, for å vise frem kløften ;)

Neida desverre er ikke kløften min sånn kjempe mye å skryte av den heller..

Cecily for litt dypere kløft.

c",)

fuji1365380447
Skrevet

jeg er en stor frysepinne. Men jeg har bedret meg veldig. Før skrudde jeg ovnen på 28 grader!:) Jeg har ikke noen måleinstrument til å måle den reelle luften i stuen, men jeg skrev det jeg stiller ovnen på.

Jeg må legge til at det første samboeren min gjør når han kommer hjem er å kle av seg omtrent alt:)

Vi har hatt en del diskusjoner på det. Av og til er jeg grei og åpner et vindu, men da må jeg kle på meg selv.

A-ha, du skrur ovenen på 26 grader. Men jeg tror ikke at du har 26 grader i luften inne da...

Gjest znikkznakk
Skrevet

Skjønner deg. Jeg har også bortimot 30 inne, og er frysepinne. Nå har jeg også strøm inkl i husleia, så jeg kan fyre alt jeg vil uten å tenke på utgiftene.

På soverommet kan det godt være 5 grader. Sover jeg i et rom det er noe varmere, har jeg garantert tunge tømmermenn i hodet, dagen etter.

Gjest Strømpe
Skrevet

Skjønner deg. Jeg har også bortimot 30 inne, og er frysepinne. Nå har jeg også strøm inkl i husleia, så jeg kan fyre alt jeg vil uten å tenke på utgiftene.

På soverommet kan det godt være 5 grader. Sover jeg i et rom det er noe varmere, har jeg garantert tunge tømmermenn i hodet, dagen etter.

Strøm inkludert i husleia? Du tenker ikke da på de stakkarne som faktisk må betale for at du bruker så sinnsykt mye strøm?

Gjest znikkznakk
Skrevet

Strøm inkludert i husleia? Du tenker ikke da på de stakkarne som faktisk må betale for at du bruker så sinnsykt mye strøm?

Vi har sentralfyr. Blæææ

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...