puttelull Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 -og bekkenløsning.... Er det en god kombinasjon!? Har hørt at det skal være det, men jeg har litt lyst til å høre deres mening! Det er 18 mnd siden siste fødsel, men jeg sliter enda, gitt! Derfor er aerobic, gåing på asfalt/hardt underlag, jogging osv. helt umulig, for ikke å si bannlyst! Men jeg bare _må_ begynne å trimme litt, jeg eser jo ut som en flodhest! Og kondisen er helt på bånn!,-( La meg høre, nå! 0 Siter
Atene Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det var det for meg. Jeg hadde mye mindre bekkenproblemer da jeg hadde tid til å gå regelmessig på spinning. Morsomt er det også. 0 Siter
Speak Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg begynte med spinning da vesla var 2 1/2 år. Hadde da fortsatt en del plager i perioder. Jeg syntes faktisk det ble bedre med spinning. Men har ikke noe forskning å vise til. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 hva er spinning? Sykling i gruppe på en spesiell ergometersykkel. Man sykler i takt til musikken som et aerobic program. Vanlig på de fleste SATS og SPENST studioer. 0 Siter
Babette Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 hva er spinning? Man sitter ved rokken og spinner. 0 Siter
puttelull Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 hva er spinning? Det er en sykkelsak, hvor man kan stille inn motstandens jøl (som et slags gir). Det "spinnes" i takt med musikk og etter instruksjon fra trener/instruktør. Mer vet jeg ikke, jeg heller, men det skal visst være bra trening for oss med bekkenløsning, og så er det visst veldig moro!;-) 0 Siter
Gjest ergometra Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Det er en sykkelsak, hvor man kan stille inn motstandens jøl (som et slags gir). Det "spinnes" i takt med musikk og etter instruksjon fra trener/instruktør. Mer vet jeg ikke, jeg heller, men det skal visst være bra trening for oss med bekkenløsning, og så er det visst veldig moro!;-) Rart spinning anbefales når man har bekkenløsning, siden sykling frarådes...? 0 Siter
puttelull Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Rart spinning anbefales når man har bekkenløsning, siden sykling frarådes...? Nei, egentlig ikke! Det har noe med sittestillinga å gjøre, tror jeg. Det er ihvertfall stor forksjellpå å sykle på vanlig sykkel, mot å sykle på en spinningsykkel! (For nå har jeg prøvd det! Og det var kjempebra!) 0 Siter
Gjest ergometra Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Nei, egentlig ikke! Det har noe med sittestillinga å gjøre, tror jeg. Det er ihvertfall stor forksjellpå å sykle på vanlig sykkel, mot å sykle på en spinningsykkel! (For nå har jeg prøvd det! Og det var kjempebra!) Jeg har også gjort begge deler, mye, og merker lite forskjell... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.