Gå til innhold

Fastleger - kan de noe som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hei, denne legen har erfaring med ulike typer mageproblemer og vil trolig henvise deg rundt til de finner ut hva som plager deg

Har allerede sagt så mye om meg selv på Dol at jeg vil ikke også oppgi hvilken fastlegen jeg har her

men om du oppgir en mailadresse så kan jeg ta kontakt og si hvilken lege jeg bruker. Vet at han har ledig på lista si.

Tusen takk for at du vil hjelpe. :)

Du kan sende navnet til [email protected]

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Bytt fastlege.

Det gjorde jeg på meg og barna mine før jul.

Og han vi har nå er en kjernekar. Virkelig dyktig og interessert i oss når vi er der.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Helst vil jeg ha en kvinnelig lege.

De er ikke så arrogante, tror jeg.

Min forrige fastlege var kvinne og fy så arrogant og nedlatende.

Min nåværende er en mann, og absolutt ikke arrogant i det hele tatt.

Så jeg har helt motsatt erfaring enn deg.

Skrevet

Jeg tror du bør bytte lege, gitt. Jeg har vært kjempefornøyd med min gjennom de fem siste årene, men nå har hun flyttet! *hulk*

Gjest bytt fastlege og smil
Skrevet

Jeg vet om mange dyktige fastleger - riktignok er de kun mennesker og kan som oss andre gjøre feil, men stort sett er de dyktig, dog ikke synsk.

At de ikke vet hva opplæringspenger er for noe synes jeg ikke er det minste rart.

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet om mange dyktige fastleger - riktignok er de kun mennesker og kan som oss andre gjøre feil, men stort sett er de dyktig, dog ikke synsk.

At de ikke vet hva opplæringspenger er for noe synes jeg ikke er det minste rart.

Opplæringspenger er noe du får når du har et sykt barn og må læres opp i bruke utstyr eller hvordan man skal håndtere sykdommen i fremtiden.

Jo, det er fryktelig rart at en lege ikke vet det.

Skrevet

Mange elendige almenleger føler jeg, de oppfører seg som de vet alt men i praksis virker det som det eneste de takler er halsbetennelse.

Allikevel, det finnes bra og det finnes dårlige.

Og så har vi slik som din - hysterisk ekstremt vanvittig dårlige.

Jeg ville byttet.

Spør gjerne venner og bekjente om erfaringer og anbefalinger.

Gjest bytt fastlege og smil
Skrevet

Opplæringspenger er noe du får når du har et sykt barn og må læres opp i bruke utstyr eller hvordan man skal håndtere sykdommen i fremtiden.

Jo, det er fryktelig rart at en lege ikke vet det.

Jeg har selv fått opplæringspenger så jeg vet godt hva det er. At en lege aldri har hatt en sånn søknad før er ikke rart, det er sjelden noen søker om det. _Vi skal være glad legene oppdaterer seg faglig om de ikke skal ta dypdykk i trygdelovgivningen i tillegg.

Men nå vet også din fastlege hva det er. Min fastlege lærte det av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...