edsve Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hei jeg lurer på om noen vet hva som er vanlig å betale barnepike / barnepass til 15 år gammel nabojente?? Er 30 kr timen passe?? Dette gjelder pass til to barn på 4 og 6 år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Skal hun sitte barnevakt en kveld? Eller er det snakk om jevnlig pass på dagtid? Vanlig dagmammapris er vel rundt 25-35,- pr. time (???). Barnevakt ligger gjerne litt over såvidt jeg har skjønt. 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det synes jeg høres fint ut, spesielt hvis det er om kvelden og ungene sover deler av tiden. 0 Siter
edsve Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Skal hun sitte barnevakt en kveld? Eller er det snakk om jevnlig pass på dagtid? Vanlig dagmammapris er vel rundt 25-35,- pr. time (???). Barnevakt ligger gjerne litt over såvidt jeg har skjønt. Takk for svar fra dere!! Hun passer ungene fra noen timer på kveld til en hel dag, og blir det 6-7 timer har hun jo tjent seg rundt 200 kroner. Har betalt henne det samme dag og kveld. Hva er vanlig dersom vi blir sene hjem og hun kan sove over bør jeg betale times pris den tiden hun sover eller til jeg kommer hjem?? Fint at dere deler egne erfaringer. Takk!! 0 Siter
Sofline Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Takk for svar fra dere!! Hun passer ungene fra noen timer på kveld til en hel dag, og blir det 6-7 timer har hun jo tjent seg rundt 200 kroner. Har betalt henne det samme dag og kveld. Hva er vanlig dersom vi blir sene hjem og hun kan sove over bør jeg betale times pris den tiden hun sover eller til jeg kommer hjem?? Fint at dere deler egne erfaringer. Takk!! Jeg har sittet mye barnevakt i min tid, og fikk ikke lønn for å ligge og sove. 0 Siter
ariadne Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 50 kroner per time på kveldstid er "going rate" her hvor vi bor. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Vi har bare brukt barnevakt om kvelden. Hun vi bruker er vel 14 år og får 40 kr timen for å gi kveldsmat og legge våre tre barn på 2,4 og 6 år. Ofte venter vi til hun minste er sovna før vi går. De gangene ungene omtrent er i seng når vi går (dvs lite arbeid på barnevakten) runder vi beløpet nedover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.