Gå til innhold

CB test

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?
Skrevet

Hei.

Jeg tok nå nettopp en cb graviditetstest . Med en gang kunne jeg se en se en svak strek slik at det ble kryss. Men den streken ble borte.

Jeg kan da regne testen for negativ ??

Gjest mirakel*2?
Skrevet

du kan mest sannsynlig regne den som positiv:)

Når forsvant den da?

Gjest hva tror dere?
Skrevet

du kan mest sannsynlig regne den som positiv:)

Når forsvant den da?

Takk for svar =)Den forsvant etter ca et miutt kanskje...og den var veldig svak..Og da er den vel mest sannsynlig negativ ?

Gjest hva tror dere ?
Skrevet

Takk for svar =)Den forsvant etter ca et miutt kanskje...og den var veldig svak..Og da er den vel mest sannsynlig negativ ?

Jeg håper selvfølgelig at det betyr at jeg er gravid...men vil ikke håpe for mye, da kan jeg bli skuffa...

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg håper selvfølgelig at det betyr at jeg er gravid...men vil ikke håpe for mye, da kan jeg bli skuffa...

ja, jeg tror det er best å ikke ha for høye forhåpninger. Den forsvant jo ganske fort igjen. Likevel så må det jo være noe som har "utløst" streken.

Skrevet

Det kan ha vært en såkalt "skyggestrek". Jeg fikk det på en CB-test en gang, og var ikke gravid...

Men håper det ikke var det, da! :-)

Skrevet

Jeg vil råde deg til å ta en ny test så slipper du å gruble om den er positiv eller negativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...