Gjest Flystripa Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 www.intoyoureyes.com *himle* Dette var jo veldig innholdsrikt... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Skal vedde på at denne siden ble laget ETTER at hun fikk så blest om seg på Idol. Må ri bølgen vettu... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ja... hun kan jo ikke være stokk dum da som klarer å lage en hjemmeside. I tillegg så var det mange fine bilder der da . Jeg syns hun er litt morsom jeg, midt i denne seriøse verden hvor man er redd for å drite seg ut 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ja... hun kan jo ikke være stokk dum da som klarer å lage en hjemmeside. I tillegg så var det mange fine bilder der da . Jeg syns hun er litt morsom jeg, midt i denne seriøse verden hvor man er redd for å drite seg ut Enig med deg! Jeg tror hennes opptreden var et stunt. Syns det var litt artig jeg da. 0 Siter
Gjest Nuppi Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Herregud noe så latterlig. Synes egentlig begge på disse nettsidene er stokk dum. 0 Siter
Dory Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ja... hun kan jo ikke være stokk dum da som klarer å lage en hjemmeside. I tillegg så var det mange fine bilder der da . Jeg syns hun er litt morsom jeg, midt i denne seriøse verden hvor man er redd for å drite seg ut Enig enig:) Og jeg var nesten sikker på at dette var ett stunt, en parodi på idol. Når jeg så hjemmesiden ble jeg ennå mer sikker på det:) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ja... hun kan jo ikke være stokk dum da som klarer å lage en hjemmeside. I tillegg så var det mange fine bilder der da . Jeg syns hun er litt morsom jeg, midt i denne seriøse verden hvor man er redd for å drite seg ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.