Gjest clarins natt og dag Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg elsker denne nattlotionen på linken. Jeg skal også ha den som er i daglotion. Mest mulig lik denne i natt, med samme pumpesystem. Noen som vet hva den heter? http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=30426 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Multi Active Jour heter den. Finnes både i gel (for en blandinghud) og en cream (for en tørr hud) Det er Clarins mest solgte krem (den som heter cream) 0 Siter
Gjest clarins natt og dag Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Multi Active Jour heter den. Finnes både i gel (for en blandinghud) og en cream (for en tørr hud) Det er Clarins mest solgte krem (den som heter cream) Men jeg vil ha lotion. Vet du om det finnes? 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Men jeg vil ha lotion. Vet du om det finnes? Ikke som hører til den nattkremen du bruker. Men det gjør jo ingenting om du bruker forskjellig dag- og nattkrem. Du kan bruke Moisture Quenching Hydra-Balance Lotion eller Hydra Matte Day Lotion hvis du har litt fet hud. 0 Siter
Gjest clarins natt og dag Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ikke som hører til den nattkremen du bruker. Men det gjør jo ingenting om du bruker forskjellig dag- og nattkrem. Du kan bruke Moisture Quenching Hydra-Balance Lotion eller Hydra Matte Day Lotion hvis du har litt fet hud. Tusen, tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.