Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan arter 40 års krisen seg for menn? Jeg lurer på om mannen min har kommet i den, selv om han bare er 37 år. Ikke det at han er blitt mer jålete og sånt, men han er så lei alt mulig og i det hele tatt blitt vanskeligere å forstå seg på.

Noen som har erfaring fra menns midtlivskriser?

fei1365380229
Skrevet

Tja... har heldivis ikke opplevd noen stor 40 års krise her i heimen. Det kom nok litt av at jeg ble alvorlig syk og da var mannen min lettet over at man faktisk ble 40 år, det motsatt ville vært så mye verre :).

Det eneste som har skjedd er at han har begynt å surfe igjen, men det kommer vel litt av at ungene har blitt større og at vi har fått litt mer tid på oss selv også.

Kompisen til mannen min sparket ut kona 2 måneder før 40 års dagen og en ny kom inn 1 måned før :(

Skrevet

Min mann var nok også 37 da jeg merket noe. Han skulle absolutt ha en motorsykkel (typisk tegn) som han kunne bruke til jobb. Han begynte å se på vekta (positivt) også. En masse planer om ting han ville gjøre osv....Jeg tror aldri han blir "gammel" jeg :)

Men jøssda, det er jo greit å være aktiv å ha planer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...