Gå til innhold

Gjerrig venninne.. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke irritert meg eller tenkt noe særlig på det. Men at hun virker litt gjerrig er helt klart. Jeg kunne ihvertfal aldri i verden funnet på å tatt med meg sånt hjem igjen.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

5

• Hawkwind

3

• Lillemus

2

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hm..

Var det sånn at det bare var hun som spiste de rundstykkene, eller spiste dere av dem begge to?

Hadde hun betalt for rundstykkene, eller spleiset dere?

uansett så hadde jeg nok ikke selv tatt med meg rundstykker hjem, men det kan jo henne at hun oppfattet det slik at hun tok med seg "sin mat", og du spiste "din", og at det derfor var naturlig å ta med maten hjem igjen også.

Kanskje hun tenkte at dette var en form for rydding? At hun bidro til ryddingen med å ta med rester hjem og eventuelt kaste det, istedenfor at du skulle få bryet med å kaste det.

vel bare noen tanker.

litt trøtt nå ut på kvelden, godt mulig jeg ikke leste innlegget ditt godt nok før jeg svarte ;o)

En form for RYDDING!!??

Jeg skjønner ikke dette jeg altså...

Skrevet

Hadde hun latt det stå hadde du kanskje blitt irritert over at hun ikke ryddet opp etter seg... ;)

I såfall rydder man mer enn bare det man tar med seg.

Skrevet

Geez - dette var også noe å irritere seg over.

En slik væremåte kan ha svært logiske forklaringer.

At det har vært vanlig i hennes familie i oppveksten er en sannsynlig forklaring. Slike mønster videreføres gjerne.

At hun tidligere i livet har hatt det svært trangt, og måttet legge til seg en del nøysomme (u)vaner er en annen sannsynlig forklaring.

Men uansett om det er slik eller sånn eller annet, å irritere seg over det er, i mine øyne, å lage seg et problem.

Og ja - jeg er mann.

Man kan diskutere ting uten at det nødvendigvis er et problem.

Skrevet

Sånt er jo surt, men man kan unngå det ved å be alle ta med mat eller avtale at man handler på veien opp til hytta og gjøre klart at f.eks "det blir 65 kr på hver".

Jenter er flinke til å finne ting å irritere seg over. Gutter på guttetur ville antagelig aldri havnet i en slik situasjon. Eller irritert seg over det:-)

Det er bare fordi gutter bare er i stand til å konsentrere seg om en ting om gangen.

Skrevet

Det er ei som ofte kommer hit med rundstykker og pålegg. Vi spiser litt av hennes og litt av mitt. Kaffe og melk holder jeg. Hun insisterer på at restene skal ligge igjen her, og jeg mener hun kan ta det med seg. Noen ganger tar hun det med seg - andre ganger ikke. Vi er like gode venner lell :-)

Ingen vits i å lage problemer av ingenting.

Skrevet

Man kan diskutere ting uten at det nødvendigvis er et problem.

Slik jeg oppfattet trådstarter her, blir dette fremstilt som et problem ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er utrolig hva enkelte gidder å irritere seg over.

Skrevet

Jeg synes at det er merkelig hvordan så mange synes å henge seg opp i detaljer ved andre.

La nå folk få være som de er, så lenge det bare dreier seg om særegenheter og intet alvorlig.

Skrevet

Jeg ville regnet med at hun mente å rydde opp etter seg, at hun ikke mente du kunne være interessert i den resten med salat i bunnen av plastkoppen...

Hadde jeg mislikt henne fra starten av (men da ville jeg jo ikke kalt henne en venninne), kunne jeg nok ha irritert meg over det.

Skjønner ikke folk som gidder å finne feil og kritisere folk de liker?? Og hvis ikke de liker dem, trenger man jo ikke å være sammen. (hvis ikke det er familie...)

Skrevet

Ikke alle tenker som deg vet du. Heldigvis tenker vi ulikt. Flisespikkeri mener nu jeg da.

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt over at det var å være gjerrig i det hele tatt. Jeg ville faktisk blitt gald over at hun tok det med seg igjen :-)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke hengt meg opp i en sånn liten ting overhodet.

Skrevet

Jeg synes sånne folk er ganske artige (i små doser). Så jeg hadde ikke giddet å irritere meg.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg hadde nok registrert at hun tok med seg restene og dermed var svært ulik meg på akkurat det feltet, men jeg hadde ikke giddet irritere meg ved det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...