Gå til innhold

Mest interessert i sexfantasier

Anbefalte innlegg

Gjest Fantazia

Jeg er en jente på 26 år som alltid har hatt det slik at jeg kan tenne så voldsomt på en sexfantasi jeg har, en tanke, en idé, beskrivelser av sex, altså ord osv. Men virkelighetens sexlix når aldri opp, liksom. Det er som om jeg klarer meg fint med kun fantasiene, og er mindre interessert i å faktisk realisere dem.

Hva kan jeg gjøre for å bli like opphisset av sex i virkeligheten som av fantasiene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215862-mest-interessert-i-sexfantasier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Den dagen du treffer en deilig mann som du er trygg på, så går det så fint.... Jeg har opplevd det du skriver, og jeg har truffet mannen, og vi har kjempedeilig sex. Jeg har ymtet frem om mine fantasier, og det har han også, og bare det gjør det enda mer hetere mellom oss. Du får det nok til - det er fint med fantasier - fortsett med det også når du har sex med Mannen - og del gjerne det med ham - det liker han, tro meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...