Gå til innhold

Hvor mange DOL-brukere skal til for å bytte en lyspære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg er enig med deg

-og jeg med deg igjen;) *LOL*

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• keinstein

4

• Mathildaa

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

for ikke å snakke om dem som må presentere seg med høyskolegraden som synes vi er enkle mennesker som ikke har evne til å diskutere de dypere tingene

Ja, og så ender det hele opp med de faste DOLerne som kjenner hverandre, begynner å prate om helt andre ting til de går og legger seg.

Skrevet

master da? Du vet, jeg er litt domm, jeg har ingen mastergraden.

tjihi

uenig...

;)

Skrevet

Ja, og så ender det hele opp med de faste DOLerne som kjenner hverandre, begynner å prate om helt andre ting til de går og legger seg.

ja! Og snakker de om doljulebord eller dolfest. Det ender alltid opp med et "skål" i et innlegg

Skrevet

Dol er feil forum for å spørre om lyspærer. Dessuten er det mørkt når pæra er gått, og alle sover når det er mørkt. Folk som sover kan ikke bytte lyspærer. Lyspærer bytter ikke seg selv, og vekker ikke folk. Derfor forblir det mørkt og lyspæra forblir gått.

Dessuten kan ikke lyspærer gå... de har ikke ben.

Skrevet

Dol er feil forum for å spørre om lyspærer. Dessuten er det mørkt når pæra er gått, og alle sover når det er mørkt. Folk som sover kan ikke bytte lyspærer. Lyspærer bytter ikke seg selv, og vekker ikke folk. Derfor forblir det mørkt og lyspæra forblir gått.

hahaha! *ler meg skakk*

Annonse

Skrevet

"Dessuten kan ikke lyspærer gå... de har ikke ben. "

Nå må du gi deg med å være så pedantisk!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hoho! Veeldig bra!

Og jeg må selvsagt si meg helt enig ;)

Skrevet

Hoho! Veeldig bra!

jeg må bare få påpeke at veldig skrives med én e og ikke to

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jeg må bare få påpeke at veldig skrives med én e og ikke to

Huff, nå må du slutte å klage sånn på gramatikken, da menneske!

;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

ja! Og snakker de om doljulebord eller dolfest. Det ender alltid opp med et "skål" i et innlegg

Nei, de utveksler matoppskrifter og vinanbefalinger.

Annonse

Gjest mirakel*2?
Skrevet

;-)

det må da være fullt lov å skrive hva jeg vil! Uten at du skal blande deg borti. Dessuten skal jeg søke på navnet ditt og leite etter mulige grammatikkfeil du har skrevet tidligere. Jeg gir en lyd hvis jeg finner noe...

Gjest mirakel*2?
Skrevet

det må da være fullt lov å skrive hva jeg vil! Uten at du skal blande deg borti. Dessuten skal jeg søke på navnet ditt og leite etter mulige grammatikkfeil du har skrevet tidligere. Jeg gir en lyd hvis jeg finner noe...

det skulle stå "fullt lovlig" og "hihihi" i underskriften.

*himler med øynene*

Det skjer jo hver gang jeg skriver med anonoymt nick. Nå begynner jeg å skjønne de anonyme som aldri svarer i sin egen tråd. Heldigvis skriver jeg ikke om noe alvorlig!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

;-)

og ps: jeg slenger på en ;) så du ikke misforstår meg som da vi snakket om det fifiktive doljulebordet

;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

:-)

Nå var det bra at du glemte det anonyme nicket, ellers hadde jeg ikke forstått hva du mente med misforståelsene rundt det fiktive doljulebordet. Det har jo vært blandet inn i så mange tråder!

Så nå er vi to kjente nick som prater om noe helt annet, nemlig julebord :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

:-)

Nå var det bra at du glemte det anonyme nicket, ellers hadde jeg ikke forstått hva du mente med misforståelsene rundt det fiktive doljulebordet. Det har jo vært blandet inn i så mange tråder!

Så nå er vi to kjente nick som prater om noe helt annet, nemlig julebord :-)

ja, som jeg skrev så ble det julebordsnakk tilslutt:) Nå mangler det bare et "skål".

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

ja, som jeg skrev så ble det julebordsnakk tilslutt:) Nå mangler det bare et "skål".

Den skåler vi for :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...