Gå til innhold

Hvor mange DOL-brukere skal til for å bytte en lyspære?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

6

• keinstein

4

• Mathildaa

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

Virkelig treffende!

LOL er ikke riktig språklig sett. Skriv da ordentlige setninger kvinne! Lurer på hva sprogforsker Prozak sier til dette.

Skrevet

LOL er ikke riktig språklig sett. Skriv da ordentlige setninger kvinne! Lurer på hva sprogforsker Prozak sier til dette.

Akkurat dette kunne du strengt tatt ha laget en egen tråd om på "sprog- og grammatikkforum"!

Skrevet

Den skåler vi for :-D

Hvor mange dager i uka drikker du da?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hvor mange dager i uka drikker du da?

Temaet drikking syns jeg ikke hører til her under "Åpent Forum". Det bør du ta under "Rusterapi - Likesinnede", for du er vel neppe en fagperson?

Skrevet

Temaet drikking syns jeg ikke hører til her under "Åpent Forum". Det bør du ta under "Rusterapi - Likesinnede", for du er vel neppe en fagperson?

Hehe, mener bare at jeg vet hvem du er:0)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, mener bare at jeg vet hvem du er:0)

I RL mener du?

Her på dol er jeg bare Ulvinnen Lurulf, lurulf blandt venner.

Skrevet

Den har sin Fordeel for Velklangen, især naar et Substantiv kommer til, da man derved undgaar et Sammenstød af to Stavelser, som er lige stærkt betonede.

".............................................."

Gjest mirakel*2?
Skrevet

LOL!!!! Lo godt av alt helt til en skrev at h*n mente hvem du var. Det er ikke noe kjekt.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

LOL!!!! Lo godt av alt helt til en skrev at h*n mente hvem du var. Det er ikke noe kjekt.

:-)

Jeg synes også at svaret mitt angående rusforumet var godt.

Jeg tror ikke at ginee vet hvem jeg er, det høres ut som en billig "hevn" fordi jeg svarte såpass bra, i stedet for å la meg lokke til å fortelle noe om mitt forhold til alkohol.

Skrevet

Du - jeg "jobber" faktisk med gramatikk å spr(og)kforskning. Å det er bare ett tidsspørsm(og)l før slike regler er en saga bl(og)tt. S(og) det er like greit og være føre var.

"............................................."

Og hvis du er redd for føret bør du ta på brodder.

;)

Skrevet

Du - jeg "jobber" faktisk med gramatikk å spr(og)kforskning. Å det er bare ett tidsspørsm(og)l før slike regler er en saga bl(og)tt. S(og) det er like greit og være føre var.

"............................................."

Begynner du også nå?

Skrevet

Begynner du også nå?

Hold kjeft, din dust!

"...................................."

Skrevet

Hold kjeft, din dust!

"...................................."

Jeg skriver da ikke med kjeften.

Jeg kan prøve.

*holder en strikkepinne i kjeften og taster med den*

Upraktisk.

Skrevet

Jeg skriver da ikke med kjeften.

Jeg kan prøve.

*holder en strikkepinne i kjeften og taster med den*

Upraktisk.

Knekk fingrene, da :-)

"....................................."

Skrevet

Knekk fingrene, da :-)

God helg til deg også. Jeg ønsker deg og dine alt godt, i hvert fall til mandag.

Skrevet

God helg til deg også. Jeg ønsker deg og dine alt godt, i hvert fall til mandag.

Du også :-)

Skrevet

Pluss et par stykker som stiller seg tvilende til at det er nødvendig å skifte pæra.

eller dem som lurer på hvor barna befant seg oppi alt dette, og ymter frem noe om barnevern

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...