Gjest vaselinien Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hva hadde du gjort... Om du våknet etter en fuktig fest - husker ingenting, naken, og med en kondom fast der bak..? Og når du trekker ut kondomen ser du at den er brukt...! Ble litt for inspirert av en film ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Da hadde jeg lagt spriten på hylla en gang for alle. 0 Siter
Gjest Din livs kjærlighet Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Da hadde jeg lagt spriten på hylla en gang for alle. SDD, du er min livs kjærlighet, men du forstår det bare ikke selv. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Da hadde jeg lagt spriten på hylla en gang for alle. lol 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 SDD, du er min livs kjærlighet, men du forstår det bare ikke selv. Jeg forstår at du tenner på menn som legger spriten på hylla dersom de våkner opp med en brukt kondom i tarmen. Jeg ville gjort det selv hvis jeg var kvinne. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg forstår at du tenner på menn som legger spriten på hylla dersom de våkner opp med en brukt kondom i tarmen. Jeg ville gjort det selv hvis jeg var kvinne. *lol* 0 Siter
Gjest Din livs kjærlighet Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg forstår at du tenner på menn som legger spriten på hylla dersom de våkner opp med en brukt kondom i tarmen. Jeg ville gjort det selv hvis jeg var kvinne. Ja, ikke sant, jeg vemmes, og grøsser bare ved tanken. At det finnes sånne monster. Jeg takker min Gud at jeg finnes en smule mer fornuftig. Skal vi gifte oss? hehe... 0 Siter
amerikafareren Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg er ikke mann, men om jeg våknet etter en fest og husket ingenting ville jeg tatt grundig gjennomgang av mine alkoholvaner uansett kondomer:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Ja, ikke sant, jeg vemmes, og grøsser bare ved tanken. At det finnes sånne monster. Jeg takker min Gud at jeg finnes en smule mer fornuftig. Skal vi gifte oss? hehe... Jeg har en regel om at jeg ikke skal gifte meg med anonyme nick. Hvis du hadde hatt et fast nick hadde bryllupet vært så godt som bankers. Sorry. 0 Siter
Gjest Din livs kjærlighet Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har en regel om at jeg ikke skal gifte meg med anonyme nick. Hvis du hadde hatt et fast nick hadde bryllupet vært så godt som bankers. Sorry. Mitt hjerte gråter Jeg kan jo være en fin person for det da.. Og jeg har jo dedikert mitt hjerte til deg.. Er ikke gæren eller noe sånt.. Går ikke rundt med underbuksa på hodet eller noe sånt.. *hulk* og nok en gang *hulk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mitt hjerte gråter Jeg kan jo være en fin person for det da.. Og jeg har jo dedikert mitt hjerte til deg.. Er ikke gæren eller noe sånt.. Går ikke rundt med underbuksa på hodet eller noe sånt.. *hulk* og nok en gang *hulk* Så-så. Folk har kommet over meg tidligere, så statistikken taler til din fordel. 0 Siter
Gjest Din livs kjærlighet Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Så-så. Folk har kommet over meg tidligere, så statistikken taler til din fordel. åja, så du er en ordentlig hjerteknuser altså? Forklar :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 åja, så du er en ordentlig hjerteknuser altså? Forklar :-) Jeg er ikke noe hjerteknuser. Jeg er en småpervers tarmelsker med hårfobi. 0 Siter
Gjest Din f** livs kjærlighet Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg er ikke noe hjerteknuser. Jeg er en småpervers tarmelsker med hårfobi. Du er smågal jah. Men du skulle bare visst hva jeg er. Jeg er gal jeg. Jeg er veldig gal. BØH!! Vart du skrømt no?!?! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Du er smågal jah. Men du skulle bare visst hva jeg er. Jeg er gal jeg. Jeg er veldig gal. BØH!! Vart du skrømt no?!?! Ikke veldig skrømt. Men det er litt artigere å diskutere med kjente nick. 0 Siter
Line Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Jeg er ikke noe hjerteknuser. Jeg er en småpervers tarmelsker med hårfobi. *Flirer* :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 *Flirer* :-D Det er nå du, som kjenner meg litt bedre enn de fleste her inne, skal si: Neida, han bare tuller med deg, og er så mye, mye mer enn som så. Et velfungerende prakteksemplar av menneskerasen, en vår tids kristus. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Det er nå du, som kjenner meg litt bedre enn de fleste her inne, skal si: Neida, han bare tuller med deg, og er så mye, mye mer enn som så. Et velfungerende prakteksemplar av menneskerasen, en vår tids kristus. "Et velfungerende prakteksemplar av menneskerasen," Her skulle jeg så gjerne ha ilt støttende til og sagt akkurat disse ord. Det er bare en liten hake: Jeg kjenner deg ikke godt nok, sorry. Vår felles venninne kunne nok ha sagt det, men hun er uten nettilgang noen dager. 0 Siter
Line Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Det er nå du, som kjenner meg litt bedre enn de fleste her inne, skal si: Neida, han bare tuller med deg, og er så mye, mye mer enn som så. Et velfungerende prakteksemplar av menneskerasen, en vår tids kristus. Hehehe... ja, nemlig. Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Du er en alle tiders fyr, det skal du ha! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.