Gå til innhold

Vil veldig gjerne ha hjelp!!!

Anbefalte innlegg

rosaBADEelefant

Hei. Jeg lurer bare på en ting. Jeg er 15år og har hatt menstrausjon siden jeg var elleve. Men sist gang og denne gangen her så virker det som om kjeden min har hovnet opp:/ Jeg har prøvd meg med en størrelse mindre tampong, men det hjelper ikke. Den vil ikke legge seg ordentlig. tampongen er bare så vidt inne. Jeg har også mye kraftigere menssmerter enn jeg pleier. Vi måtte dra på legevakta for 5 dager siden for å få noe sterkere smertestillende. Jeg var der igjen idag (Det er den 6dagen, og jeg pleier bare å ha vondt i 2-3dager) Da mente de at jeg hadde urinveisinfeksjon, men det vet jeg at jeg ikke har!! Jeg tok en urinprøve, og ingenting fra den tyder på at jeg har det. men for sikkerhets skyld satte de meg på en tre dagers antibiotika eller penselin kur.. Jeg vil så gjerne vite grunnen til at kjeden min har hovnet opp, og jeg tørr ikke å spørre moren min heller..:( Så vær så snill, hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215883-vil-veldig-gjerne-ha-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

rosaBADEelefant

*Slimhinnene hovner når du har mens, derfor kan det være at du syns det er hovent i skjeden din.

Det er i såfall helt normal.

ooja..:) Tusen tusen takk(: Blei litt bekymra for at det skulle være noe farlig:P Gikk å tenkte på at det kanskje var kreft eller noe..heheh.. For det vil jeg jo ikke ha!! jj. jeg tror hevelsen har begynnt å gå ned også nå:D Takk igjen..

-*rosaBADEelefant*-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...