Gå til innhold

Rolf i hotell Cæsar

Gjest Ikke hotell Cæsar-fan....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med måten han snakker på? Altså han som har vært i fengsel, det er Rolf ikke sant? (ser ikke mye på det, nemlig).

Er det dialekt?

Er det avslepet dialekt / blanding av dialekter?

Er det talefeil?

Eller er det bare meg som synes han snakker pussig?

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg syns også han snakker pussig. Han snakker slik også som "privatperson" (i programmet "Skal vi danse"), så jeg tror ikke det er dialekt eller andre ting. Høres ut som om han "leser" manus.. :)

Minner meg litt om han gamle gubben, herr Rosenkrantz....

Gjest Rock'nRolf
Skrevet

Jeg er heller ikke HC-fan. derfor vet jeg ikke engang hvem denne Rolf er. Men det vet du, som påstår at du ikke er HC-fan?

Skrevet

Jeg syns også han snakker pussig. Han snakker slik også som "privatperson" (i programmet "Skal vi danse"), så jeg tror ikke det er dialekt eller andre ting. Høres ut som om han "leser" manus.. :)

Minner meg litt om han gamle gubben, herr Rosenkrantz....

Hehe, Rosenkrantz snerrer og trøkker når han snakker.

Jeg tittet innom HC i går, har egentlig kuttet det ut, men hvem er denne familien Liland, altså hvordan forholder de seg til Anker Hansens?

Skrevet

Jeg er heller ikke HC-fan. derfor vet jeg ikke engang hvem denne Rolf er. Men det vet du, som påstår at du ikke er HC-fan?

Jepp,- det står på i ny og ne, så litt får man ufrivillig med seg. (det står på fordi tenåringene i huset vil se)

Du vet, hadde jeg faktsik vært HC-fan, så ville jeg sikkert visst alt om skuespillerne...

Skrevet

Hehe, Rosenkrantz snerrer og trøkker når han snakker.

Jeg tittet innom HC i går, har egentlig kuttet det ut, men hvem er denne familien Liland, altså hvordan forholder de seg til Anker Hansens?

Si fra hvis du finner det ut!

De er visst ikke så flinke til å introdusere nye karakterer på en tydelig måte lenger.

:)

Annonse

Skrevet

Si fra hvis du finner det ut!

De er visst ikke så flinke til å introdusere nye karakterer på en tydelig måte lenger.

:)

Jeg fikk en følelse av at herr eller fru Liland kunne være legen til Juni, de konfererte om noe vedr. oppvåkning etter koma, men skjønner i så fall ikke helt hvordan de har blitt så "close" at den yngste dattera bor hos Julie og gamlefrua mens de er på ferie.

Men de har omkommet i en ulykkke nå, begge foreldrene.

Skrevet

Man kan jo se på uten å være fan.

Skrevet

Jeg fikk en følelse av at herr eller fru Liland kunne være legen til Juni, de konfererte om noe vedr. oppvåkning etter koma, men skjønner i så fall ikke helt hvordan de har blitt så "close" at den yngste dattera bor hos Julie og gamlefrua mens de er på ferie.

Ok, flaut at jeg vet dette, men:

Fru Liland må være en gammel venninne av Juni. Juni er hvertfall gudmor til den yngste datteren i Liland-familien.

I tillegg er Fru Liland lege, og Julie og Astrid gjenkjente henne på sykehuset da de var på besøk hos Juni. De tok da opp kontakten igjen, derfor passer Julie datteren mens de er på ferie.

Skrevet

Ja, moren var lege. Hvis de er venner av familien burde det kommet tydeligere frem.

Egentlig like greit at de døde. Jeg takler ikke portveien 2-Terje... :)

Skrevet

Ok, flaut at jeg vet dette, men:

Fru Liland må være en gammel venninne av Juni. Juni er hvertfall gudmor til den yngste datteren i Liland-familien.

I tillegg er Fru Liland lege, og Julie og Astrid gjenkjente henne på sykehuset da de var på besøk hos Juni. De tok da opp kontakten igjen, derfor passer Julie datteren mens de er på ferie.

Takk!

Det er aldri flaut å ha kunnskaper, Luska!

Skrevet

Ja, moren var lege. Hvis de er venner av familien burde det kommet tydeligere frem.

Egentlig like greit at de døde. Jeg takler ikke portveien 2-Terje... :)

Men tenk på de fire barna som har blitt foreldreløse!

Vask munnen din, liede. Og marsj i skammekroken.

Skrevet

Har ikke lagt merke til hvilken dialekt han har. Det eneste jeg tenker på når jeg ser ham i aksjon er at han er en fryktelig dårlig skuespiller.

Annonse

Skrevet

Takk!

Det er aldri flaut å ha kunnskaper, Luska!

Jo, slike kunnskaper syns jeg det er litt flaut å ha... :o)

Skrevet

Snakker han ikke vanlig østlandsk da? Jeg har ikke lagt merke til at det er noe rart med måten han snakker på..

Skrevet

Jo, slike kunnskaper syns jeg det er litt flaut å ha... :o)

Jeg synes ikke det er det minste flaut, jeg. Kunne godt ha spurt litt om Glamour også, som jeg har mistet totalt kontakten med.

Skrevet

Jeg synes ikke det er det minste flaut, jeg. Kunne godt ha spurt litt om Glamour også, som jeg har mistet totalt kontakten med.

Der kan jeg (heldigvis) ikke hjelpe deg! :o)

Gjest Rock'nRolf
Skrevet

Jepp,- det står på i ny og ne, så litt får man ufrivillig med seg. (det står på fordi tenåringene i huset vil se)

Du vet, hadde jeg faktsik vært HC-fan, så ville jeg sikkert visst alt om skuespillerne...

Jeg betrakter HC bare som noe fordømt møl.

Gjest znikkznakk
Skrevet

Rolf er fra Hedmarken, men snakker ikke den dialekten i HC.

Syns de fleste snakker "platt" østlandsk i den serien.

Skrevet

Jeg betrakter HC bare som noe fordømt møl.

Ja, det gjør jo jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...