Gå til innhold

Rolf i hotell Cæsar

Gjest Ikke hotell Cæsar-fan....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lagt merke til hvilken dialekt han har. Det eneste jeg tenker på når jeg ser ham i aksjon er at han er en fryktelig dårlig skuespiller.

Ja, det er mulig at det bare er det,- at han er dårlig skuespiller og leser replikkene rart. Som sagt,- vet ikke om det er det eller en slags dialekt...

Gjest Rock'nRolf
Skrevet

Ja, det gjør jo jeg også.

Ikke særlig overbevisende, når du syns det er såpass viktig at du gidder å stille spørsmål på Internett om en av figurene i serien.

Skrevet

Ikke særlig overbevisende, når du syns det er såpass viktig at du gidder å stille spørsmål på Internett om en av figurene i serien.

Herregud det er vel det samme om vedkommende ser på HC eller ikke. Hvorfor i all verden henger du deg opp i det?

Skrevet

Hva er det i veien med deg?

1. Hvorfor bryr det deg i hvor stor grad jeg misliker serien?

2. Jeg har ikke spurt om handlingen eller noen ting rundt serien, jeg lurer på hvilken dialekt det evt. er.

Skrevet

Men tenk på de fire barna som har blitt foreldreløse!

Vask munnen din, liede. Og marsj i skammekroken.

såså.. ryktene sier at det er bare skuespill...

beklager hvis jeg ødelegger illusjonene dine.

men jeg vasker munnen for sikkerhets skyld. Man vet jo aldri.

Gjest Rock'nRolf
Skrevet

Herregud det er vel det samme om vedkommende ser på HC eller ikke. Hvorfor i all verden henger du deg opp i det?

Jeg syns rett og slett det er trist, at menneskeheten OGSÅ består av folk som ser slikt møl.

Men det er jo en viss trøst for oss andre, at lav intelligens og en meget enkel personlighet, kjennetegner de jeg kjenner som ser det programmet.

Skrevet

såså.. ryktene sier at det er bare skuespill...

beklager hvis jeg ødelegger illusjonene dine.

men jeg vasker munnen for sikkerhets skyld. Man vet jo aldri.

Skuespill? Å nei, du lurer ikke meg. Alt er sant. Tror du gamle fru Anker Hansen ville ha gitt seg ut på noe sånt?

Skrevet

Jeg syns rett og slett det er trist, at menneskeheten OGSÅ består av folk som ser slikt møl.

Men det er jo en viss trøst for oss andre, at lav intelligens og en meget enkel personlighet, kjennetegner de jeg kjenner som ser det programmet.

Så godt for deg med høy intelligens og avansert personlighet er trøstet og kan slappe av.

Skrevet

Hehe og der beviste du akkurat ditt nivå på intelligensskalaen.

Skrevet

Skrevet

Mener du at det er en skam å ha intelligens under gjennomsnittet?

Skrevet

Mener du at det er en skam å ha intelligens under gjennomsnittet?

Det har jeg ikke nevnt i ett eneste innlegg?

Skrevet

Det har jeg ikke nevnt i ett eneste innlegg?

Jeg antar at ditt innlegg (som jeg kommenterte med et spørsmål) ikke akkurat var ment som et verbalt kjærtegn, men snarere en (halvveis triumferende) konstatering av manglende intelligens hos en motdebattant, og som punchline mot slutten av en diskusjon,

Jeg antar derfor at du knytter noe negativt til det å ha lav intelligens, og det var bakgrunnen for spørsmålet.

Hvis du ikke ønsker å svare på spørsmålet, er det selvsagt helt i orden.

Skrevet

Jeg antar at ditt innlegg (som jeg kommenterte med et spørsmål) ikke akkurat var ment som et verbalt kjærtegn, men snarere en (halvveis triumferende) konstatering av manglende intelligens hos en motdebattant, og som punchline mot slutten av en diskusjon,

Jeg antar derfor at du knytter noe negativt til det å ha lav intelligens, og det var bakgrunnen for spørsmålet.

Herregud gripp, det var en kommentar til Rock'nRolfs arrogante innlegg fordi jeg synes det er helt bakbål og mene at de som ser på HC har mindre intelligens enn de som ikke ser på det.

Det var ikke jeg som dro igang diskusjonen om intelligens i første omgang, og jeg må faktisk si at det er helt hårreisende at du kommer med et slikt spørsmål til meg framfor Rock'nRolf, som i mine øyne er helt på bærtur her!

Gjest rudolfine-II
Skrevet

Hennes verden dreier seg stort sett om den siste/nyeste diloen som er kommet på markedet.

Skrevet

Hennes verden dreier seg stort sett om den siste/nyeste diloen som er kommet på markedet.

hahahahahaha!! nå fikk jeg en god latter ihvertfal!

Skrevet

ups..fikk jeg meg...skulle det stå

Gjest margretaa
Skrevet

tror bare det er det at han har en særdeles lys og tander stemme... og prater mykt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...