Atene Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mine unger er 110 og 122 cm og det er først i det siste jeg har droppet belteføreren på størsemanns sete. Lillemor får selen over halsen ellers. Ja, jeg sier ikke at det ikke har noe å si med beltefører, men at pute er bedre enn ingenting med tanke på skulderbeltet. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mine unger er 110 og 122 cm og det er først i det siste jeg har droppet belteføreren på størsemanns sete. Lillemor får selen over halsen ellers. Ja, det var vel denne størrelsen jeg tenkte på, ca. 6 år eller noe... Før det hadde vi jo helt sete, såvidt jeg husker... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ja, det var vel denne størrelsen jeg tenkte på, ca. 6 år eller noe... Før det hadde vi jo helt sete, såvidt jeg husker... Mine to sitter på pute med rygg i bilen ennå, de er 5 og 7 år gamle, 110 og 122 cm høye. Eldstemann slipper vel unna ryggen i løpet av året kanskje. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Mine to sitter på pute med rygg i bilen ennå, de er 5 og 7 år gamle, 110 og 122 cm høye. Eldstemann slipper vel unna ryggen i løpet av året kanskje. Mine var nok litt høyere enn dine i forhold til alderen. Det er litt sørgelig å se: noen 1-2.klassinger sitter på pute med rygg og 3-punktsseler,- andre (mange!) får sitte i forsetet med airbag. Og av og til ser man to i ett belte, og også bak i sånn 2-seters varebil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.