Gjest mrsiris Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Moren min fyller 75 år til sommeren, og har aldri vært i "syden". Nå har søsteren min, broren min, datteren min og jegg tenkt å gi henne en slik gave. Hun vil ikke snakke om det, vet hun synes det er kjempeskummelt, samtidig som det ville ha vært en opplevelse for henne. Vi tenkte å gjøre det til en jentetur. Henne, meg, min søster, min søsters datter og min datter. Hun vil med andre ord kunne føle seg trygg med reisefølget. Er det galt å "tvinge på" henne en slik tur. Situasjonen er tross alt hun gjerne vil dra på tur, men er agstelig, og holder derfor litt igjen. Hvor burde vi reise.? 0 Siter
Gyda Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Så lenge hun har såpass mye imot å dra, synes jeg det er litt risikabelt å bestille tur og nærmest "tvinge" henne med. Her ville jeg ha lufta gavetanken åpent med henne før en ev. bestilling slik at dere er sikre på å få henne med. Reisemål? Tja - Mallorca eller Kanariøyene er kanskje blant de minst "skremmende" stedene i alle fall. Og på Kanariøyene blir det ikke så glovarmt om sommeren heller (det er jo ofte ikke behagelig for en på 75). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.