Gjest mirakel*2? Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 den oppskriften jeg skrev her om tidligere. Mannen "tømmer" seg (for et ord) 5 dager etter første dag mens. Vi starter å ha sex på dag 10 (etter første dag mens) og har sex annenhver dag i minst 1 uke frem. Tok tipset opp fra en annen side. Ja.. og så skal jeg slappe av. heh...... 0 Siter
Mathildaa Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Slappe av, ja, det er lett det... Håper denne oppskrifta funker! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Likte den siste kommentaren din!!! Lykke til! 0 Siter
Drømmer'n Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Lykke til Håper dette funker. Har selv el til helga, Skal slappe helt av jeg også (hahahahahaha) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Lykke til Håper dette funker. Har selv el til helga, Skal slappe helt av jeg også (hahahahahaha) hahahahahaha 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Likte den siste kommentaren din!!! Lykke til! takker og bukker. Da jeg presenterte dette skjemaet for samboeren hørte jeg bare et sukk:)) Jeg vet det er viktig å ha romansen og ikke tenke og bla bla bla bla...... 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Slappe av, ja, det er lett det... Håper denne oppskrifta funker! det får vi vite om tre uker:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 takker og bukker. Da jeg presenterte dette skjemaet for samboeren hørte jeg bare et sukk:)) Jeg vet det er viktig å ha romansen og ikke tenke og bla bla bla bla...... Husker "bla, bla, bla" - ja. Merkelig hvor lite mannfolka stresser seg opp i slik prøving. Da vi prøvde på lillebror sa mannen min at han følte seg som en avlshingst. Vel, det ble nå et "føll" ut av det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.