Gå til innhold

Brenne film til dvd

Anbefalte innlegg

Gjest brennbart materiale
Skrevet

Får det pokkers ikke til ass...

Har en .avi filmfil på ca 694 kb som jeg skulle fått brent over til dvd, men ikke pokker om det går.

Har prøvd å bruke windows media player, men intet skjer, selv om jeg har fila på brennelista. På Nero kan jeg ikke se at det er mulig å brenne filmer, men bare lyd og dokumenter...?

Help anyone?

Fortsetter under...

Skrevet

Forsøk å brenne den som en datafil. Da blir den kopiert over "as is".

Mulig du vil kunne få problemer med å spille den av i noen DVD spillere, men jeg har selv gjort dette uten problemer.

Du mister dog muligheten til å lage en "standard tittelstartside" på DVD filmen.

Skrevet

Mulig du vil kunne få problemer med å spille den av i noen DVD spillere, men jeg har selv gjort dette uten problemer.

Du mister dog muligheten til å lage en "standard tittelstartside" på DVD filmen.

med windows media player, mener du? Har prøvd som datafil, lydfil og som highMAT-lyd, men intet fungerer

kan se filmen på pc'en så den skulle være fin i seg selv

Skrevet

får beskjed om at "det finnes ingen elementer på cd'en" når jeg prøver å brenne til data-CD på media player

Skrevet

får beskjed om at "det finnes ingen elementer på cd'en" når jeg prøver å brenne til data-CD på media player

Jeg bruker Nero til å brenne datafiler (som egentlig er musikk eller videofiler - eller bilder for den saks skyld).

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nero brenner hva det skal være, i alle fall er min Nero med på det meste bortsett fra å ta backup av kopibeskyttet DVD.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...