Gjest enja Skrevet 9. mars 2001 Del Skrevet 9. mars 2001 hei, jeg har væert sammen med min kjære i 3 år,elsker ham veldig høyt,men sliter med sexlysten.Min kjære er veldig forståelsesfull,men jeg merker han blir litt fortvilet.Når vi har samleie har jeg det helt fantastisk.problemet er at jeg blir aldri tent før etter en stund i vorspielet.Tvinger meg selv til å bli med,har aldri lyst til å ta initiativ.Føler rett og slett nesten aldri for å ha sex.Kommer med masse unskyldninger for å slippe.skjønner ikke hvorfor...jeg har det jo kjempe fint etter jeg har tvunget meg selv til å "bli" med på leken.jeg sitter og teller antall ganger slik at vi iallfall har sex en gang i uken.Det er så rart ,spesielt med tanke på at jeg får en deilig orgasme nesten hver gang..hvorfor det ikke frister til gjentagelse aner jeg ikke.Har du noen gode råd slik at lysten min blir bedre.Det er ikke kjæresten min ..fordi har hatt samme problem med den forige også.Jeg vet jeg kan tennes,da erotiske blader og filmer gjør meg kåt. hilsen fortvilet 25 åring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krizzy Skrevet 9. mars 2001 Del Skrevet 9. mars 2001 Ikke for å skremme deg, men jeg hadde det sånn i de to siste årene med x-n min. Til slutt brøt jeg forholdet da jeg forsto at tenninga var borte. Men nå er dette MIN historie... Sikker på at det ikke er noe som plager deg med forholdet da...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-92646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enja Skrevet 9. mars 2001 Del Skrevet 9. mars 2001 Ikke for å skremme deg, men jeg hadde det sånn i de to siste årene med x-n min. Til slutt brøt jeg forholdet da jeg forsto at tenninga var borte. Men nå er dette MIN historie... Sikker på at det ikke er noe som plager deg med forholdet da...? Tror vel egentlig ikke det.vi har det helt topp ellers,verdens beste kjæreste etter min mening.men noe må det være i og med han ikke tenner meg. men jeg føler ikke for å bryte med han da vi har det så fint ellers.Fikk du Krizzy tenningen igjen hos neste partner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-92687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne48 Skrevet 9. mars 2001 Del Skrevet 9. mars 2001 Tror vel egentlig ikke det.vi har det helt topp ellers,verdens beste kjæreste etter min mening.men noe må det være i og med han ikke tenner meg. men jeg føler ikke for å bryte med han da vi har det så fint ellers.Fikk du Krizzy tenningen igjen hos neste partner? Hehe...dere, enja og Krizzy: Man kan ikke regne med at tenninga er på topp til enhver tid. Det er bare i drømmeland slikt går ant. Sexlysten går opp og ned - UANSETT partner:) Så ta vare på det dere har. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-92699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 10. mars 2001 Del Skrevet 10. mars 2001 Du er ikke alene om dette, mange kvinner har det på samme måten. Du er avhengig av et forspill før du tenner, du klarer ikke å tenne av egen drift, men samtidig sier du at du kan bli opphisset av blader, bilder og filmer. Kan dere ikke prøve dere med en hyggekveld hvor dere begynner med å kose dere med bilder, snakke sammen, prøver å stimulere hverandre seksuelt, slik at du hjelper deg selv til å bli tent, ikke til å være avhengig av hans stimulering av deg. Men, og det er et men, hvis det ikke gjør noe spesielt for deg å ha det på den måten du har det, så hvorfor ikke fortsette. Du blir jo opphisset etter en stund, du får dine orgasmer og har det skjønt. Hvorfor er du som du er, spør du sikkert. Det er ikke enkelt å gi noe fornuftig svar. Noen kvinner har det på den måten at de syns sex er noe vemmelig, noe de er usikre på, redde for, føler er umoralsk eller skittent, noe de ikke har lov til å holde på med, aller minst ta initativ til. Da er det greit at han tar initiativet, for på den måten fratar han henne ansvaret. Han tar styringen, gjør henne kåt, da er hun "uskyldig". Prøv å si til deg selv at det er ok å være kåt, ha seksuelle lyster og fantasier, ha trang til å forføre han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-92938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enja Skrevet 10. mars 2001 Del Skrevet 10. mars 2001 Du er ikke alene om dette, mange kvinner har det på samme måten. Du er avhengig av et forspill før du tenner, du klarer ikke å tenne av egen drift, men samtidig sier du at du kan bli opphisset av blader, bilder og filmer. Kan dere ikke prøve dere med en hyggekveld hvor dere begynner med å kose dere med bilder, snakke sammen, prøver å stimulere hverandre seksuelt, slik at du hjelper deg selv til å bli tent, ikke til å være avhengig av hans stimulering av deg. Men, og det er et men, hvis det ikke gjør noe spesielt for deg å ha det på den måten du har det, så hvorfor ikke fortsette. Du blir jo opphisset etter en stund, du får dine orgasmer og har det skjønt. Hvorfor er du som du er, spør du sikkert. Det er ikke enkelt å gi noe fornuftig svar. Noen kvinner har det på den måten at de syns sex er noe vemmelig, noe de er usikre på, redde for, føler er umoralsk eller skittent, noe de ikke har lov til å holde på med, aller minst ta initativ til. Da er det greit at han tar initiativet, for på den måten fratar han henne ansvaret. Han tar styringen, gjør henne kåt, da er hun "uskyldig". Prøv å si til deg selv at det er ok å være kåt, ha seksuelle lyster og fantasier, ha trang til å forføre han. ja det ligger nok kansje noe i dette med skam å ha sex.eller jeg tillater ikke meg selv å ha lyst.noen ganger har jeg lyst men finner på unnskyldninger allikevel.hvorfor er det slik?har hatt en normal oppvekst. ettersom jeg har det godt under samleiet må det være noe som gjør at det alikevel ikke frister til gjentagelse...irriterende..kan dette gjøres noe med..denne følelsen om å ikke vil ha sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-93036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 11. mars 2001 Del Skrevet 11. mars 2001 ja det ligger nok kansje noe i dette med skam å ha sex.eller jeg tillater ikke meg selv å ha lyst.noen ganger har jeg lyst men finner på unnskyldninger allikevel.hvorfor er det slik?har hatt en normal oppvekst. ettersom jeg har det godt under samleiet må det være noe som gjør at det alikevel ikke frister til gjentagelse...irriterende..kan dette gjøres noe med..denne følelsen om å ikke vil ha sex? Ja, det kan nok gjøres, med litt tålmodighet og motivasjon for å få det bedre. Bli bedre kjent med kroppen din. Det kan du starte med om morgenen når du går i dusjen, eller for den saks skyld hver gang du sitter på do og gjør saker og ting. Kjenn etter hvor deilig det er å tømme en full urinblære, pust godt noen ganger og føl hvordan kroppen nyter, hvordan du opplever behaget. Det samme gjelder avføring, hvor deilig det er å få det gjort, kjenne at rektum er skikkelig tømt. Dette er måter å bli kjent med sine fysiske lyster, hvorav seksualitet er en form. Det fins mange andre, ulike typer massasje. Dusjing, hvor du bruker hånddusjen mot kjønnsorganene eller anus, kjenn etter hvor deilig det kan være. Du kan også lære deg til å føle seksuelt, la deg stimulere av ting rundt deg i hverdagen, mennesker, ting, etc. la fantasiene spille seg ut i noen sekunder og kjenn etter hvordan kroppen følger på. Slik kan du trene deg opp både fysisk og psykisk til å bli mer seksuell. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/21593-laber-sexlyst/#findComment-93383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.