Gå til innhold

FU: hvor ofte skifter du på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens mest engasjerende tema!

Jeg skifter stort sett ca. hver 3. - 4. uke.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

3

• Luska

3

• Lillemus

2

• Craven

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest grisekvinne
Skrevet

Noen ganger kan det gå måneder!! Ja, jeg vet det er grisete... Jeg tror jeg skifter nå....

Gjest ergometra
Skrevet

Hver uke ca, av og til kan det gå opptil 2 uker, men ikke lenger. Skifter av og til oftere om jeg bruker selvbruningskrem på kroppen.

Skrevet

Omtrent annenhver uke. Det er utrolig deilig å legge seg i reint sengetøy :-)

Skrevet

Omtrent like ofte som jeg føler jeg svarer på dette spørsmålet her inne:

Annenhver uke.

Skrevet

Noen ganger kan det gå måneder!! Ja, jeg vet det er grisete... Jeg tror jeg skifter nå....

Vi skifter hver uke - noen ganger faktisk enda oftere. Det er bare så deilig med rent sengetøy.

Skrevet

Måneder??????

Huff da.

hare1365380455
Skrevet

Annenhver uke.

Hehe, ja det kommer opp av og til! Jeg skifter annenhver uke eller oftere.

Skrevet

Annenhver uke.

Ok, min unnskyldning er at jeg er her på DOL med ujevne mellomrom, så jeg får ikke med meg alle temaer her...

Skrevet

Ok, min unnskyldning er at jeg er her på DOL med ujevne mellomrom, så jeg får ikke med meg alle temaer her...

Helt i orden at du spør. Jeg ser at svaret mitt kan oppfattes spydig. Det var ikke meningen.

:o)

Gjest LucySky
Skrevet

Vi skifter hver uke - noen ganger faktisk enda oftere. Det er bare så deilig med rent sengetøy.

Svær og tungvint seng.Vi skifter hver 3. uke, men iblant skifter vi laken oftere.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Stort sett hver 14. dag, hender det går en uke ekstra.

Skrevet

Ca. hver 4. uke. Vi er mest hos kjæresten min når han er hjemme og der skifter vi vel omtrent hver uke tenker jeg... Oftere ved behov. :o)

Skrevet

Hver uke på alle fem sengene, selv om jeg vet det slett ikke er nødvendig. Elsker bare å legge meg i nyvaska sengetøy og antar gubben og unga liker det også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...